۶۵۰ نقطه هرمزگان از ابتدای کرونا مجهز به اینترنت همراه شده‌اند/ ۱۳۰ نقطه در برنامه تا پایان امسال

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از 650 نقطه جدید در هرمزگان مجهز به اینترنت همراه شده‌اند.

امیر یگانه مدیر مخابرات منطقه هرمزگان اظهار کرد: طی ۳ سال اخیر بیش از ۱۳۰۰ نقطه و در ۱۵ ماهه اخیر بیش از ۶۵۰ سایت جدید در هرمزگان تحت پوشش تکنولوژی ۳G و ۴G قرار گرفته‌اند.

وی افزود: جغرافیای هرمزگان به گونه‌ای است که امکان استفاده از یک دکل برای پوشش چند روستا در بسیاری از نقاط آن فراهم نیست و بدلیل شرایط کوهستانی مجبوریم تا هم فیبر نوری و هم تجهیزات شبکه را برای بسیاری از روستاها به دلیل فاصله از یکدیگر به طور جدا جدا ایجاد کنیم.

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان با بیان این که با پیگیری نمایندگان استان و استاندار هرمزگان، تلاش ما این بوده که روستاهای با جمعیت بیشتر در اولویت توسعه ارتباطات همراه قرار بگیرند و اکنون ۱۲۰ نقطه جدید نیز شناسایی شده که تا پایان سال برای آنها اینترنت همراه را توسعه خواهیم داد و اجرا می‌کنیم.

یگانه همچنین تصریح کرد: تمام توان تجهیزاتی و نیروی کار خانواده بزرگ مخابرات هرمزگان بسیج شده‌اند تا بتوانیم حدالامکان نیاز مردم مناطق مختلف استان را به سرعت برطرف کنیم و در طول ۱۵ ماهه اخیر بیش از ۶۵۰ نقطه از جمله بیش از ۴۰۰ روستا به اینترنت همراه مجهز شده‌اند و این روند با جدیت ادامه دارد.

وی درباره تصاویر منتشر شده در فضای مجازی در ارتباط با برخی روستاهای بدون ارتباط نیز گفت: ما تمام توان‌مان را برای رساندن ارتباطات به این روستاها بکار گرفته‌ایم و شرمنده مردم عزیزمان هستیم اما شبانه روز در تلاش خواهیم بود تا ارتباط را به این مناطق نیز برسانیم و در برخی نقاط که حتی جاده و برق نیز مهیا نیست، مجبوریم برای سرعت دادن به رساندن ارتباط به یک منطقه هم جاده و هم تیربرق و سیم و … را نیز خودمان اجرا کنیم.

یگانه گفت: تا پایان سال به بیش از ۱۲۰ نقطه روستایی در هرمزگان و نقاط فاقد آنتن و ارتباط اینترنت همراه در شهرها خدمت رسانی خواهیم کرد.

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان همچنین گفت: هرمزگان به لحاظ توسعه شبکه اینترنت همراه در کشور در میان استان‌های اول است و این مهم حاصل همکاری خوب دستگاه‌ها در درون استان و پیگیری‌های استاندار و نمایندگان استان است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا