رییس کمپین معلولان در گفتگو با فراز خبر داد؛ پول ۶۰۰ ویلچر معلولان، خرج پاداش بهزیستی شد!

تصور کنید در خانواده و بین اطرافیان شما یک شخص معلول زندگی می‌کند. بزرگترین مشکل او علاوه بر کمبود بسیاری از امکانات، نداشتن یک ویلچر سه میلیون تومانی است.

ویلچری که برای تهیه آن بارها به سراغ سازمان بهزیستی رفته‌اید و پاسخی جز این‌که در حال حاضر بهزیستی بودجه‌ای ندارد به گوش شما نخورده است.

روزی در حال گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی هستید که ناگهان تیتری با عنوان «۱۰میلیارد تومان هزینه، صرف برگزاری همایش سه روزه برای مدیران کل استان‌ها، رؤسای ادارات بهزیستی شهرستان‌ها در تهران و خزرآباد ساری شد» نظر شما را جلب می‌کند.

 بر اساس تصاویر منتشر شده از سوی سازمان بهزیستی، بالغ بر ۶۰۰ نفر از مدیران و رؤسای بهزیستی از ۳۶۰ شهر و ۳۱ استان در این همایش حضور داشتند. لازم به ذکر است که بهزیستی هیچ آماری از تعداد افراد حاضر در این همایش منتشر نکرده‌است. این همایش در شرایطی برگزار شده‌است که معلولین برای تهیه ویلچر و سایر لوازم ضروری خود با مشکلات زیادی مواجه هستند. 

پرسش اینجاست که چرا سازمان بهزیستی هچ گونه گزارشی در قبال میزان هزینه‌ برگزاری این همایش و دستاوردهای پس از آن منتشر نکرده‌است؟ در حالی که این سازمان از کمبود بودجه برای خرید ویلچر و لوازم ضروری افراد معلول، صحبت می‌کند.
 
انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا