عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس: آقای شهردار یا شما شهردار هستی یا حراست!؟

احمد کناری نژاد با انتقاد از دخالت‌های همه جانبه حراست شهرداری در همه امور، اظهار کرد: هر جایی که در شهرداری بندرعباس داره مشکل اینجا می‌شود نقش حراست شهرداری بندرعباس اونجا پر رنگ است.

این عضو شورای شهر خواستار توضیح در رابطه با وظایف حراست شهرداری شد و افزود: چه دلیلی دارد حراست برود شرکت بیمه انتخاب کند و بیاورد و قرارداد هم بستند با یک شرکت بیمه تکمیلی به اسم میهن که نمایندگی آن در بندرعباس نیست.

کناری تأکید کرد: در بندرعباس پرسنل شهرداری برای خدمات گیری به مشکل خوردند و شاکی هستند حتی خدمات‌دهی شرکت جدید بیمه تکمیلی نسبت به بیمه تکمیلی سال گذشته بسیار پایین‌تر است با کلینیک‌هایی که قرارداد دارد وجود ندارد و تعطیل هستند!

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: هر جایی از شهرداری بندرعباس نگاه کنی رد پای حراست شهرداری را می‌بینی از تیم فوتبال بگیر تا بیمه تکمیلی تا بندرعباس مال و… واقعاً شهرداری را تحویل حراست شهرداری بدهید اینهمه داخل شورای شهر وقت نگذاریم.

وی اضافه کرد: واقعاً چه خبره که حراست می‌آید به واحد‌های مختلف فشار می‌آورد برای بیمه تکمیلی توجه کنید حرف میلیارد پول است که ۱۰ درصد آن سهم شرکت بیمه گذار می‌شود.

کناری‌نژاد خاطرنشان کرد: واقعاً آقای شهردار یا شما شهردار هستی یا حراست اگر شما نمی‌توانید مدیریت کنید به شورا بگویند ما تکلیف خودمان را بدانیم و دستگاه نظارتی باید ورود کنند.

وی افزود: جابه‌جایی نیروها و بازداشت کردنها این تحولات در شهرداری بندرعباس شفاف نیست، میلیاردها پول دارد هدر می‌رود سرمربی انتخاب می‌کنند و هزینه به اندازه یک لیگ برتری می‌کنند اما بی نتیجه.

در پایان کناری نژاد گفت: اعضای شورا که نمی‌توانند آبروی خود را بگذارند پای افرادی در شهرداری چونکه از جایی آمدند که نمی‌شود به آنها تذکر داد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا