موارد جدید از تعارض منافع در بهزیستی فارس

پس از افشای سکونت غیرقانونی کشفی‌نژاد (مدیر اسبق بهزیستی فارس) و نصر (مدیر اسبق بهزیستی اصفهان) و جهانشاهی (مدیر فعلی بهزیستی هرمزگان) در خانه‌های دولتی، مدیر کمپین از شکایات نصر و کشفی‌نژاد تبرئه شد اما قادری، کماکان هیچ اقدامی برای مجازات خاطیان و احقاق بیت‌المال و رفع تعارض منافع انجام نداده است.

اخیرا نیز اطلاعاتی در خصوص بهزیستی فارس به دست کمپین رسیده است که ضرورت دارد مسئولان بهزیستی و نهادهای ناظر ضمن بررسی موضوع و شفاف‌سازی آن، نسبت به برخوردهای قانونی اقدام کنند.

بر اساس این اطلاعات، مواردی از تعارض منافع بهزیستی فارس به شرح زیر است؛

خانم سحر.الف رئیس بهزیستی شهرستان فراشبند که استخدام قراردادی است، در عین حال مسئول مرکز توانبخشی روزانه آسمان است که هم مرکزش یارانه می‌گیرد و هم این‌که در محوطه بهزیستی فتح المبین شیراز یک ساختمان به وی واگذار شده است.

خانم ز.ج که خودش و همسرش صاحب مرکز توانبخشی روزانه شب چراغ هستند، بعد از اینکه سال‌ها در دفتر امور نابینایان کارشناس مسئول بوده است اکنون در معاونت پیشگیری فعال است و توانسته طرح مانا که طرح توانمندسازی نوجوانان است را به مرکز خودش اختصاص بدهد. این در حالی است که مرکز شب چراغ مرکز کودکان زیر ۶ سال است.

آقای الف که کارپرداز بهزیستی استان فارس است در مرکز بهزیستی خیابان احمدی (شیرخوارگاه قدیم) در منزل سازمانی سکونت دارد.

آقای آ. معاون مشارکت های بهزیستی فارس به بهانه خرابی فاضلاب منزل در خوابگاه بهزیستی سکنی گزیده است.

موسسه خیریه حضرت عباس (ع) آباده که تحت نظارت بهزیستی است، از طریق مشارکت‌های مردمی و شورای خیرین تعداد ۹ واحد آپارتمان خریداری کرده است اما اسناد آن به نام شخص ثبت شده و حتی یک واحد که به نام موسسه بود به نام شخص سند خورده و گرچه در حال حاضر مورد استفاده مرکز توانبخشی حضرت عباس (ع) است اما سند به نام شخص خورده در حالی که طبق مقررات می‌بایست به‌نام موسسه سند زده می‌شد.

این موارد نشان می‌دهد که قادری و بازرسی بهزیستی اقدامی برای جلوگیری از تعارض منافع انجام نمی‌دهند.

“امیدواریم قبل از ورود مجدد امام جمعه محترم فارس به موضوع عملکرد بهزیستی استان، مدیر کل محترم بهزیستی فارس مستندات قانونی لازم در خصوص برخورد با موارد فوق را در اختیار کمپین قرار دهد.”

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا