اعتصاب کارگران درب شهرداری منطقه چهار بندرعباس

کارگران شرکت واسط و پوششی شهرداری بندرعباس تحت نام بهارگسترپارس به دلیل نداشتن قراردارکاری بعد از 3ماه و تغییر گروه شغلی کارگران از ۶ به ۴ و ندادن حقوق به موقع و‌ عدم‌ پرداخت بیمه روز گذشته صورت گرفت.

بر اساس اظهارات کارگران معترض ندادن اضافه کاری و شب کاری توسط مجموعه پیمانکاری مشکل اصلی آنهاست و میگویند اگر به اداره کار مراجعه کنند و شاکی شوند شغل خود را مثل سایر کارگران از دست می‌دهند و مدیر اداره کار آقای معین وزیری هم حاضر نشده بر اساس گزارشات آنها رأسا ورود کند.
همچنین این کارگران تاکید کردند: حقوق و دستمزد آنها در ماه‌های گذشته که با پیمانکار پوششی دیگری در شهرداری بندرعباس کار می‌کردند بیشتر بوده و‌ الان حقوق کمتری دریافت می‌کنند و این شرکت‌های واسط یک حالت گلدکویستی دارند اصلأ نظمی در پرداخت ندارند که چندم برج قرار است پرداخت کنند.

کارگران شهرداری بندرعباس افزودند: بدون اطلاع و‌ رضایت آنان گروه شغلی آنها را از ۶ به ۴ تغییر داده‌اند که همین تجمع هم باعث اخراج دست جمعی و در بهترین حالت جابه‌جایی آنها می‌شود.

در پایان گفتند: طی ۳ ماهی که در حال کار کردن هستند هیچگونه قراردادی ندارند و‌ با امروز و فردا کردن کارفرما و بلاتکلیفی مواجه هستند امروز هم برای دفاع از حق و‌ حقوق خود به شهرداری منطقه چهار مراجعه کردند که به گفته مهندس ناظر و نماینده پیمانکار فقط می‌گوید پیگیری می‌کنند اما هیچ پیگیری در کار نیست.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا