کلاه بیمه تکمیلی راهداری بر سر رانندگان!

بیمه تکمیلی یا منافع شخصی برخی آقایان مسئله این است که سازمان راهداری مأمور وصول این مبالغ و واریز آن به کانون شرکت‌های حمل و نقل شده...

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به ریاست داریوش امانی و بازیگردانی پشت پرده مرد در سایه سازمان (عباسعلی بنی اسدی) به دنبال استمرار بیمه تکمیلی رانندگان به روش بخوانید غیرقانونی هستند که صدور ۲ رأی از هیأت عمومی دیوان عدالت اداری و انتشار آن در روزنامه رسمی کشور، موید تأیید این خبر است و حتی مدیر کل حقوقی وزارت راه و شهرسازی طی نامه به رویه‌ی خلاف قانون این موضوع به صراحت اشاره کرده است‌.
ظاهراً تیم امانی علی الخصوص بنی اسدی به دنبال خدمت به رانندگان محترم ناوگان باری کشور هستند ولی با کمی پرس‌جو و تحقیقات ، بررسی نوع قرارداد متوجه می‌شوید پایین‌ترین خدمات در نظر گرفته شده به نحوی که حتی ویزیت دکتر ، نسخه‌ی داروخانه و… تحت پوشش نیست در بیمه تکمیلی کذایی.
مستندات و گزارشات متعددی در این خصوص وجود دارد که بخش هنگفتی از پولی ‌که به اسم رانندگان زحمتکش کشور گرفته می‌شود، صرف مال اندوزی مثل خرید ملک و سپرده‌گذاری دارد می‌شود که با دقت به گزارش رسمی حسابرسی، نامه کانون رانندگان کشوری به مجلس، مکاتبات متعدد انجمن شرکت‌های حمل و نقل شهرکرد به مقامات وزارت راه و سازمان راهداری ، جلب می‌نمایم.
سامان پاکرایی فعال رسانه در حوزه مبارزه با فساد و رانت در همین رابطه در صفحه شخصی خود در توییتر خطاب به وزیر راه نوشته: آقای مهرداد بذرپاش آقای داریوش امانی انتشار رأی هیأت عمومی در روزنامه رسمی مصداق قانون است. علت این همه مقاومت شما با توجه به نامه مدیرکل حقوقی وزارت راه و گزارشات حسابرسی و اعتراضات کانون رانندگان کشور برای چیست؟ کانون شرکت‌های حمل و نقل متولی شرکت هست نه راننده اگه پولی قرار است به حساب کانون بیاد باید بحساب متولی راننده یعنی کانون رانندگان کشور واریز شود نه اینکه کانون شرکت‌ها با پول رانندگان بروند یک ملک به قیمت ۱۴۰ میلیارد تومان در بلوار کشاورز تهران بخرند و کلی پول سپرده گذاری در بانک های مختلف شود.


انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا