در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان چه خبر است؟!

مشخصاً فساد و رانت در سازمان راهداری خصوصاً مجموعه‌های استانی به صورت سریالی ادامه دارد با نگاهی به هرمزگان، گیلان حالا هم نوبت خوزستان رسید.

آقای محمد جولانژاد که بعنوان یک مدیر جوان، مومن و انقلابی خودش رو مطرح کرده بود حال چرا علیرغم صدور سه نامه از اداره کل بازرسی خوزستان و مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری خوزستان در خصوص زمین واگذار شده در پایانه بار بندر امام به شرکت «ستایش همدم» متعلق به یک متهم اقتصادی امنیتی (ص.ر) مماشات می‌کند که حتی نقل قول‌هایی شنیده می‌شود که با شراکت مدیر کل قبلی اداره راهداری جناب بهرامی نیا آمده‌اند اضافه متراژ برای زمین سایت شرکت ضد عفونی حورا به ابعاد ۴۰۰۰متر واگذار کردند بدون مناقصه! که در مناقصه سایت حورا طبق اسناد منتشره در سایت ستاد متراژ ۵۰۰۰ متر بوده اما با چراغ سبز بهرامی نیا ۴۰۰۰ متر دیگر از زمین پایانه تصرف می‌شود و سپس با یک الحاقیه بخوانید غیر قانونی به قرارداد حورا هم الحاق می‌شود.

اگر در مناقصه زمین دوم (سایت حورا) به جای ۵۰۰۰ متر اعلام می‌شد ۹۰۰۰ متر قطعاً افراد بیشتری در مناقصه شرکت می‌کردند و مطابق اسناد متقن جولانژاد اقدام قاطعی نکرد در این خصوص و مدام طبق مکاتبات اداری در حال بازی با الفاظ و سرگرم گرفتن استعلامات واهی هستند.
البته با این اوضاع شخص جولانژاد شده یک عروسک خیمه شب بازی که قدرت، جسارت، قاطعیت و ایستادگی در مقابل امثال بهرامی نیا را ندارد. به عنوان مثال؛ ریس دفتر بهرامی نیا (احمد کریمی) طبق نامه بازرسی خوزستان به جولانژاد اجازه سمت ریاست بازرگانی اداره کل مذکور را ندارد به همین جهت بیش از ۶ ماهه که سمت سرپرست دارد. احمد کریمی فعلأ شده بازی گردان «بهرامی نیا» و تا حدودی بازی گردان دغاغله هم هست.

اما مسئله اصلی این است که هنوز سایه‌ی بهرامی نیا مدیرکل سابق روی اداره راهداری خوزستان قرار دارد، که برای شروع مستنداتی را جهت بهره‌برداری منتشر می‌کنیم تا جلوی رانت‌ها گرفته شود و در صورت عدم رسیدگی مستندات بیشتری علی الخصوص گزارش ۵۰ صفحه‌ای بازرسی خوزستان خطاب به جولانژاد که برای وزارت راه ارسال شده و تخلفات گسترده‌ای دیگر از زمان بهرامی‌نیا تاکنون( با توجه به سکوت جولانژاد) در سایت منتشر می‌شود خصوصاً عملکرد سلیقه‌ای در اعمال تخلفات مربوط به شرکت‌ها در آرای متعدد کمیسیون ماده ۱۲…

اگر به ماجرا بهتر نگاه کنیم در میابیم که تمامی این سکوت‌ها در مقابل امتیازاتی هست که بهرامی نیا به جولان نژاد می‌دهد، مدیری که بدون هیچگونه تشریفات اداری تبدیل وضعیت می‌شود اونم در ابتدای تعطیلات نوروز ابلاغ می‌گیرد تا استعلامات به خوبی گرفته نشود ، جناب آقای بهرامی نیا مدیر در سایه راهداری خوزستان چرا فکر می‌کنید مردم حواس‌شان نیست! تصاویر صبحانه‌های مفصل هر روز حضرتعالی در سازمان راهداری موجود است.


پیگیری اول بازرسی


جوابیه راهداری در خصوص پیگیری اول بازرسی

پیگیری دوم بازرسی

پیگیری سوم بازرسی

منظور از سایت دوم همان شرکت ستایش همدم است


کاریکاتور

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا