کناری نژاد: پروژه‌ها و کارهای شهرداری بندرعباس در راستای تولید محتوای خبری فیلم‌سازی است

عضو شورای شهر بندرعباس اعلام کرد: شهردار در جلسه حضور ندارد علی‌رغم اینکه دعوت بودند و مسائل ، مشکلاتی که تذکر می‌دهند اعضای شورای شهر آقای شهردار بی‌توجه هستند و موضوعات را برطرف نمی‌کنند.

احمد کناری نژاد در صحن علنی شورای شهر بندرعباس با تذکر به عملکرد شهردار، افزود: در شهرداری با ۲۰دقیقه بارندگی طی روزهای گذشته کل شهر زیر آب برود جناب شهردار این قابل توجیه نیست و اینکه قرارداد آب‌های سطحی بعد از ۱۸ماه هنوز جمع نشده است و دوباره هم تمدید قرارداد داشتید این قابل قبول نیست ، آقای شهردار کام مردم را با بی‌برنامه‌گی‌هاتون تلخ نکنید کار جهادی به تنهایی کفایت نمی‌کند کار عالمانه جهادی می‌خواهد شهر که این وضعیت بارندگی اخیر واقعاً اوضاع اسفناک بود و شهروندان گلایه داشتند.

وی با بیان اینکه شهرداری مزار شهدا نیست، افزود: مبحث بعدی بحث تدفین شهید در شهرداری است جناب شهردار مردم این شهر شورا را برگزیده و آمده‌ایم به همین مردم خدمت کنیم و شهردار هم انتخاب شورا است الان مردم دارند یک‌ماهه سوال می‌کنند شفاف به مردم پاسخ دهید و چهار تا دلیلی منطقی هم داشته باشید برای کاری که می‌خواهید انجام دهید اینکه پاسخگو مردم نیستید الان دغدغه خانواده شهدا و خانواده‌های چشم انتظار برگشت شهیدشون نشستند این است که جای شهید در محیط اداری اونم شهرداری نیست.

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: الان مجموعه ۱۹۲ واحدی پرسنل شهرداری دارد ۱۶سال از وعده ۳ساله تحویل آن می‌گذرد که شهردار بندرعباس قرار بود این موضوع را تعیین و تکلیف کند که همینطور بلاتکلیف رها شده و ۲ساله شهردار هیچ اقدامی نمی‌کند جای تأسف دارد که یکی از برنامه‌های شهردار این بود که به پرسنل و رفاهیات آنها رسیدگی کند.

وی با بیان اینکه الان ۲سال از دوره مدیریتی شهرداری و شورا دارد می‌گذرد هیچ پروژه‌ای برای شهر تعیین نشده است، ادامه داد: هرکاری شده فقط اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهردار قبل بوده که شهر بندرعباس نیازمند کلان پروژه و ابرپروژه‌هاست اینکه بخواهیم با یکسری از موضوعات و پروژه‌های کوچکی مثل پارک و از این دست امور پروژه عمرانی قلمداد کنیم یا چراغانی خیابانها را به عنوان اقدام ببینیم این شایسته مردم شهر بندرعباس نیست.

کناری نژاد اضافه کرد: زمانیکه ما شورا را تحویل گرفتیم پل نایبند را افتتاح کردیم که ۱۱۰میلیارد در زمان خودش قرارداد آن بوده که مربوط به دوره شهرداری قبل می‌شود که متأسفانه هیچ پروژه جدیدی برای شهر تعریف نشده تا به الان که شهردار بایستی سریعاً شهر را تبدیل به کارگاه عمرانی کنند.

وی افزود: مردم شهر بندرعباس باید خدمات شایسته را دریافت کنند الان ۲ سال و نیم گذشته جناب شهردار خبری از پارک ۵۰هکتاری و شهربازی همچنان نیست یعنی هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

این عضو شورای شهر بندرعباس یادآور شد: موضوع پارک جنگلی تذکر آخرم به آقای شهردار است الان ۶ ماهه باغ پرندگان تعطیل است شهردار در سال ۱۴۰۰ امام جمعه محترم ، فرماندار و بسیاری دیگر را جهت بازدید بردند و فیلمی هم تهیه و پخش کردند انگار پروژه‌ها و کارهای شهرداری بندرعباس در راستای تولید محتوای خبری فیلم‌سازی است.

وی عنوان کرد: الانی که ۶ ماهه پارک جهاد و باغ پرندگان تعطیله و حتی درختان پارک جهاد هم دارد قطع می‌شود و به علت اینکه توری‌های آنجا دچار مشکل شده بخش عظیمی از پرندگان هم رفتند حال کی پاسخگو ضررها است فقط با یک سری کار شواف و پوپولیستی که انجام می‌دهید می‌خواهید بگویید ما داریم کار می‌کنیم خواهش می‌کنم دوستان شورا در کمیسیون مرتبط نسبت به موضوع اقدام کنند.

کناری نژاد افزود: جناب شهردار تونل نوری که در خیابان دانشگاه زدید و معاون عمرانی وزیر را بردید اونجا عکسش را گرفتید و پخش کردید و جزو اقدامات برجسته خودتون هم ثبت کردید! اما امروز می‌بینیم که هیچ اثری از اون نور نیست این پول بیت‌المال است آقای شهردار راجب این موضوعات سریعآ اقدام کنید و جوابگوی مردم باشید.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا