جشن نیمه شعبان با استقبال بسیار زیاد شهروندان بندرعباسی برگزار شد

شهرداری منطقه دو به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان، سالروز ولادت با سعادت امام عصر(عج) جشنی باشکوه به منظور بزرگداشت این عید بزرگ برگزار نمود.

جشن بزرگ نیمه شعبان به مناسبت میلاد با سعادت امام زمان(عج)، با حضور شهردار بندرعباس، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، جمعی از مدیران شهری و با استقبال بی‌نظیر شهروندان بندرعباسی و با مشارکت شهر دوستدار کودک برگزار شد.

مهدی احمدی قلعه‌قاصی مدیر منطقه دو شهرداری در این خصوص گفت: جشن نیمه شعبان یکی از مهمترین عیدهای مورد توجه شیعیان است. شهرداری منطقه دو جهت گردهم آوردن شهروندان در این شب عزیز، جشن باشکوهی را برگزار نمود که مورد استقبال بی‌نظیر شهروندان قرار گرفت.

وی عنوان نمود: در این جشن رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار بندرعباس در سخنرانی خود ضمن تبریک عید و قدردانی از حضور مردم، شهروندان را به استقبال پرشور در تمامی مراسمات دعوت نمودند.

گفتنی است در جشن باشکوه نیمه شعبان هنرمندان مطرح کشوری و استانی با حضورشان شادی را به مردم هدیه و خنده را بر لبانشان آوردند.

احمدی قلعه‌قاضی اظهار کرد: خاله شادونه و مجید ترکمان( کمدین عصر جدید) از جمله هنرمندان مطرحی بودند که با حضورشان شادی بچه‌ها را دوچندان و خاطرات گذشته را برای بزرگترها زنده نمودند. همچنین میثم مهنا (خواننده) از هنرمندان برتر استان هرمزگان و گروه موسیقی محلی نی انبان با هنرنمایی خود، این جشن را باشکوه‌تر کردند.

این مقام مسئول افزود: برای برگزاری هر چه بهتر این جشن و ایجاد شور و شعف بیشتر شهروندان ، در ادامه برنامه اجرای گروه تواشیح تبیان، شاهنامه خوانی توسط نازگل روزرخ ، توضیح آئین هارگیزگردانی توسط استاد برخوردزاده و اجرای نورافشانی را داشتیم.

مدیر منطقه دو شهرداری بندرعباس در پایان ضمن تبریک ولادت امام عصر(عج) گفت: خدا را شاکریم که توانستیم در این شب عزیز شهروندان بندرعباسی را گرد هم آورده و شبی خاطره انگیز را برایشان رقم بزنیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا