تقدیر مسئول کمیته رصد گشت مسئولان کشور از تنها جانباز ۷۰درصد رییس دانشگاه علوم پزشکی کشور

مسئول کمیته رصد گشت مسئولان کشور از اقدامات رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و تحرک بالای وی با وجود 70 درصد جانبازی دوران دفاع مقدس تقدیر کرد و بیان داشت: امیدوارم این دست اقدامات جهادی سرلوحه دیگر مدیران قرار بگیرد.

محمد پاینده مسؤول کمیته رصد گشت مسؤولان کشور و جمعی از فعالان اجتماعی امروز با دکتر غلامعلی جاودان ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار پاینده ضمن تقدیر از اقدام اخیر ریاست دانشگاه علوم پزشکی بیان داشت: قاطعیت دکتر جاودان در برخورد با افراد شائبه دار نشان داد که این رزمنده دفاع مقدس در حوزه مدیریتی و خدمت فردی لایق است.

مسئول کمیته رصد گشت ارشاد مسئولان کشور ادامه داد: امیدوارم این دست اقدامات جهادی سرلوحه دیگر مدیران قرار بگیرد.

وی افزود: اگر چه هنوز کاستی ها و کمبودهایی در حوزه بهداشت و درمان در استان هرمزگان مشاهده می شود اما خدمات و قدم های برداشته شد با مدیریت دکتر جاودان حائز اهمیت و حای تقدیر دارد.

پاینده بیان داشت : جای افتخار دارد که یک رزمنده دفاع مقدس و جانباز ۷۰ درصد بالاترین سطح تحرک را در حوزه مدیریتی دارد و بیشترین بازدید از مراکز درمانی نقاط دور دست استان داشته است.

در ادامه دکتر جاودان ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به خدمات انجام شده و اجرای طرح عمرانی در شرق و غرب استان بیان داشت: از سال ۷۶ در حوزه مدیریتی در بخش درمان مشغول خدمت هستم و به عنوان یک سرباز در حوزه سلامت با حمایت همه مسئولان و تلاش مجاهدانه همکاران تلاشگرم بحران های بزرگ و کوچک از جمله پاندومی کرونا را پشت سر گذاشته و تلاش داشته ایم باعث و بانی خدمت به نظام جمهوری اسلامی و مردم شویم و در این زمینه همیشه یک دغدغه داشته ام و آن رضایت خدا بوده و امیدوارم همچنان خدمتگذار این مردم باشم.

در ادامه این نشست نیز محمد پاینده نیز بیان داشت: انتخاب معاونین معمولا با استعلام و مشورت انجام می شود اما برکناری آنها در اختیار کامل مدیران ارشد است و ما نیز از این اقدام قاطع دکتر جاودان حمایت می کنیم.

محمد پاینده گفت: عملکرد مدیریتی دکتر جاودان باعث دلگرمی مردم و اقتدار نظام شده و امید داریم این مدیریت جهادی و خدمت خالصانه اشاعه بیشتری یابد.

در خاتمه این مراسم نیز مسئول کمیته رصد گشت مسئولان کشور با اهدای لوح تقدیر از دکتر جاودان به صورت رسمی تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا