بیانیه مطالبه گران ولایی ، سربازان جهاد تبیین و امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان در خصوص وقایع اخیر کشور

بسمه تعالی
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای:
در آینده هر جا که دشمنان بخواهند اختلالی ایجاد کنند، آنکه بیش از همه سینه سپر خواهد کرد، ملت شجاع و مؤمن ایران است.

دراین روزهای سخت آزمون نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابله با هجمه‌های همه جانبه‌ی دشمنان خارجی و مزدوران داخلی اعم از سلطنت طلب‌ها و منافقین و تجزیه طلبان ، یاد و خاطره همه‌ی شهدای عزیز مدافع امنیت و وطن و نیز شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر شاه چراغ را گرامی می‌داریم.

حوادث اخیر نشان که دشمنان ایران عزیز از هیچ جنایتی در رسیدن به اهداف پلیدشان فروگذار نبوده و در این راه از آسیب و ضربه به ملت ایران حتی به زنان ، کودکان ، آمبولانس، مراکز درمانی، اموال عمومی و خصوصی از هیچ حمله‌ی وحشیانه‌ای فروگذار نمی‌کنند.

خدا را شاکریم که دوستداران ولایت و نظام با شناخت توطئه و راهبرد خطرناک معاندین در موقع مناسب صف خود را از اغتشاشگران بی رحم جدا و هوشمندانه تصمیم گیری نمودند. اقدام گروه‌های مختلف مطالبه گری و دوستداران ولایت و رهبری در استان کرمان نیز در همین راستا بوده است.

ضمن احترام مجدد به مقام شامخ شهیدان، به ویژه گلگون کفنان و مدافعان امنیت و ارامش کشور، ضمن حمایت قاطع از حافظان امنیت کشور در فراجا ، بسیج و ارتش، اقدامات معاندانه و مداخله گرایانه کشورهای بیگانه و رسانه‌های معاند را محکوم می نماییم. و بدینوسیله درخواست برخورد جدی با مسببان سلب آسایش و آرامش مردم و نیز بازیگران سلب اتحاد و انسجام ملی و سوداگران تجزیه و خدشه به تمامیت ارضی ایران اسلامی در هر جای دنیا هستند.

در پایان ضمن تشکر از تدابیر حکیمانه و هوشمندانه‌ی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، به استحضار می رساند در کنار حمایت همه جانبه از همه زحمتکشان به نظام مقدس جمهوری و برخورد جدی و قاطع با معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی ، بر رسیدگی و مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری، رانت خواری و تخلفات استخدامی و ترک‌فعلهای برخی مسئولین و پاسخگویی همه آنها در برابر مطالبات و درخواست‌ها و پرسش‌های مردمی به عنوان ولی نعمت واقعی تأکید می نمائیم.

چرا که خطر مفسدین و غارتگران بیت المال خطرشان از معاندین و اسرائیل بیشتر است و باعث نا امیدی و کاهش اعتماد مردم می‌شود و همچنین در راستای فشارها و تحریم‌های اقتصادی، بیشترین ضربه را به نظام اسلامی می‌زند.

با آرزوی سربلندی و موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی
مطالبه گران ولایی، سربازان جهاد تبیین و امرین به معروف و نهی از منکر استان کرمان
آبان ماه ۱۴۰۱

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا