ماجرای گم شدن تکه‌ای از جمجمه یک بیمار در بیمارستان میناب

روز گذشته در بیمارستان میناب والدین و اقوام یک نوجوان اقدام به شکستن شیشه‌های بیمارستان و ایجاد درگیری کردند و دلیل آن را نیز گم شدن بخشی از جمجمه بیمار خود در بیمارستان عنوان می کردند، موضوعی که مسئولان بیمارستان ابوالفضل میناب به آن پاسخ دادند.

خبرگزاری فارس نوشت: پسر نوجوانی به نام حمزه ۱۴ساله که دو ماه پیش به علت تصادف دچار ضربه مغزی می شود و در بیمارستان ابوالفضل میناب بستری و مراحل درمان وی در حال انجام بود، صبح روز گذشته برای درمان و عمل جراحی و پیوند بخشی از جمجمه برداشته شده به بیمارستان مراجعه می کند تا با عمل مجدد برای پیوند بخش برداشته شده، اقدامات لازم از سوی کادر درمانی انجام گیرد.

اما خانواده بیمار از طرف عوامل در بیمارستان با خبر گم شدن بخشی از جمجمه بیمار روبرو می شوند که این موضوع در فضای مجازی شهرستان خبرساز می شود.


جلسه نوشته شده توسط پلیس در بیمارستان ابولفضل میناب قید شده است که جمجمه در بیمارستان گم شده و همه عوامل نیز آن را امضاء کرده اند

اصغر حاج حسینی پدر این بیمار به خبرنگار فارس گفت: دو ماه پیش در پی یک سانحه تصادف پسر ۱۴ساله ام دچار ضربه مغزی می شود که به بیمارستان ابوالفضل منتقل می شود. پس مدتی بستری در بیمارستان و انجام مراحل درمانی توسط تیم پزشکی، به علت ورم در قسمتی از سر این بیمار بخشی از جمجمه وی برداشته می شود تا پس بهبود این وضعیت مجددا پیوند زده شود.

پدر این بیمار گفت: پس از مراجعه بعدی برای انجام این کار پرسنل بیمارستان بیان کردند که جمجمه در محل نگهداری وجود ندارد که این موضوع سبب نگرانی هایی در بین خانواده و همراهان بیمار به وجود آورد.

رییس بیمارستان چه می گوید؟

رییس بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان میناب به دنبال اتفاق و گمانه زنی هایی که درباره روند معالجه جوان ۱۴ ساله ای که پس از حادثه تصادف به بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) میناب آورده شده بود گفت: این بیمار پس از حادثه تصادف با سطح هوشیاری ۳ به بیمارستان آورده شد و در همان ساعت ابتدایی کار درمان آن توسط متخصصین بیمارستان آغاز شد. تمام تلاش کادر درمان از ۲ماه قبل برای بیمار ۱۴ساله انجام شده و روز گذشته بیمار پس از انجام اقدامات جراحی و درمانی ابتدا به ریکاوری و پس از به هوش آمدن به بخش مراقبت های ویژه منتقل شد.

دکتر صالحی عنوان کرد: این عمل با موفقیت انجام شد، تمامی مراقبت های لازم توسط کادر پزشکی و پرستاری در حال انجام است و خطری بابت این موضوع بیمار را تهدید نمی کند.

رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان میناب اذعان کرد: درباره سوالات و ابهامات روز گذشته که در خصوص جمجمه و روند درمان این بیمار پیش آمد، بررسی ها در حال انجام است و چنانچه کوتاهی صورت گرفته باشد طبق قانون با عوامل آن برخورد قانونی صورت خواهد شد.

رییس بیمارستان تاکید کرد: پس از مشخص شدن ابعاد این موضوع حتما جزئیات آن برای تنویر افکار عمومی به اطلاع مردم شریف میناب خواهد رسید.

پایان پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا