شهردار بندرعباس اهانت به قرآن را محکوم کرد/بنیاد غدیر هرمزگان از عملکرد فرهنگی شهرداری تقدیرکرد/رونمایی از کتاب برگی از خاطرات بمناسبت تجلیل از اسرا وآزدگان

شهردار بندرعباس گفت: در حوزه بنیاد شهید و امور ایثارگران هر کاری که از دستمان بر بیاید کوتاهی نخواهیم کرد و همراه بنیاد شهید خواهیم بود‌.

شهردار بندرعباس در نشست با اعضای شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: به نوبه خودم اهانت کوردلان در کشور سوئد به ساحت مقدس قرآن کریم محکوم می کنم.
وی افزود: شهرداری بندرعباس با همراهی شورای شهر سعی کرده اقدامات مطلوبی انجام بدهد، در حوزه بنیاد شهید و امور ایثارگران هر کاری که از دستمان بر بیاید کوتاهی نخواهیم کرد و همراه بنیاد شهید خواهیم بود‌.
نوبانی درادامه گفت: اگر امروز ما در صحت و سلامت و در امنیت کامل زندگی می کنیم و به مردم خدمت می کنیم همه از برکات خون شهدایی است که به خاطر وطن و هموطنان خود از جوانی و زندگی خود گذشتند.
شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: امروز با همراهی حجت السلام بهزاد پودات، رونمایی از کتاب ایشان بنام برگی از خاطرات که این کتاب خاطرات اسراو آزادگان وخانواده شهدا نقل شده است با همکاری سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری به مناسبت تجلیل از اسرا و خانواده مفقودان رونمایی و چاپ نمودیم.
در پایان مراسم حجت السلام عارف رحیمی کانون بنیاد غدیراستان هرمزگان از عملکرد فرهنگی و دهه امامت تا ولایت غدیرخم از شورای شهر و شهردار و سازمان فرهنگی تجلیل کرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا