برای نخستین بار در آرامستان بندرعباس صورت گرفت: تجلیل از خادمین آرامستان های روستا و شهرهای اطراف بندرعباس

به مناسبت ۲۱ اسفندماه روز آرامستان ها از خادمین آرامستان های روستا و شهرهای اطراف بندرعباس به میزبانی سازمان آرامستان شهرداری بندرعباس تجلیل شد.

مراسم تجلیل از خادمین آرامستان های شهرستان بندرعباس با حضور مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، یعقوب دبیری نژاد، حسن سالاری و اسماعیل رئیسی اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، شهرام شهیدی مدیر حراست شهرداری، عزیزالله کناری معاون خدمات شهری شهرداری، جمعی از مدیران شهرداری بندرعباس، ابراهیم هویدا مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان، خادمین آرامستان های شهرستان بندرعباس و خیرین که با مجموعه آرامستان همکاری داشته اند برگزار شد.

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس ضمن تبریک روز آرامستان به تلاشگران در این حوزه و با اشاره به توسعه فضای سبز مطلوبی که ایجاد شده، گفت: با برنامه ریزی کاربردی که در مجموعه آرامستان ایجاد شده شاهد توسعه خوبی برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان گرامی هستیم.

وی افزود: در سال جاری شاهد پروژه های قابل توجهی از قبیل: ایجاد باغ ۳/۵ هکتاری، همسطح سازی قطعات، ایجاد سردخانه جهت نگهداری اموات، نوسازی و بهسازی سالن تطهیر، افزایش دوربین های مداربسته، ایجاد چهار برج نور و نوسازی دفتر واحد اداری، نوسازی و بهسازی میدان ورودی در مجموعه آرامستان بوده ایم.

شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه کارکنان آرامستان همیشه با صعه صدر برای خدمات رسانی هر چه شایسته تر به خانواده های داغدیده نقش بسزایی داشته اند، تاکید کرد: دوره های آموزش رفتاری برای بالا بردن روحیه مناسب کارکنان و همچنین کلاس هایی ویژه خانواده این عزیزان در برنامه سازمان آرامستان ایجاد می شود.

نوبانی اظهار داشت: با توجه به روزهای پایانی سال و فرارسیدن سال نو فضایی آرام و پاکیزه برای زائرین اهل قبور ایجاد شود.

حسن سالاری نایب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در این آیین، ضمن خداقوت و تبریک این روز، عنوان کرد: با توجه به شرایط ویژه شغلی این عزیزان ضرورت دارد شهردار و رئیس سازمان نسبت به در نظر گرفتن بسته های تشویقی، پاداش و مزایای ویژه ای اهتمام ورزند.

حمیدرضا حیدری پوری ضمن تبریک روز آرامستان به خادمین این حوزه در مجموعه آرامستان شهرداری بندرعباس و شهرستان بندرعباس اظهار کرد: اقدامات انجام شده در راستای توسعه آرامستان بندرعباس با همکاری و همیاری شهردار بندرعباس و اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس رقم خورده است.

وی افزود: برای نخستین بار در سازمان آرامستان بندرعباس میزبان خادمین آرامستان های شهرستان بندرعباس در ۲۱ اسفندماه به مناسبت روز آرامستان ها هستیم.

حیدری پوری ادامه داد: هدف از برگزاری این مراسم، اهمیت بخشیدن به فعالیت ارزشمند این عزیزان در حوزه آرامستان در روستاها و شهرهای اطراف بندرعباس است.

وی ادامه داد: این گردهمایی ها موجب آشنایی بیشتر این عزیزان با همدیگر و تبادل تجربیات در امور شرعی تغسیل و تدفین اموات در شهرستان بندرعباس می باشد.

این مقام مسئول به پروژه های انجام شده در سال جاری برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان گرامی اشاره کرد و گفت: در روز آرامستان توفیق این را داریم که در کنار خادمین آرامستان های شهرستان بندرعباس، شهروندان گرامی که با همیاری و همراهی این عزیزان در راستای خدمات رسانی مطلوب به زائرین اهل قبور در بهشت زهرا(س) گام برداریم.

در پایان این مراسم از خادمین آرامستان های شهرستان بندرعباس، کارکنان آرامستان بندرعباس و شهروندان گرامی که در سال جاری همراه و همیار سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس بوده اند تجلیل شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا