تجلیل رئیس دفتر شورای نگهبان در هرمزگان از نقش مخابرات در انتخابات

رئیس دفتر شورای نگهبان در استان هرمزگان با حضور در مخابرات منطقه هرمزگان از مدیر این منطقه و بخش‌های مختلف فنی آن بابت همراهی ویژه و بسترسازی در ایام انتخابات تجلیل کرد.

به گزارش اشکان نیوز ، حجت‌الاسلام عباس متین با حضور در مخابرات منطقه هرمزگان ضمن دیدار با مدیر این منطقه و معاونان و مسؤولان بخش‌های مختلف آن، ضمن تجلیل از نقش مخابرات در بسترسازی فنی برای برگزاری انتخابات، از زحمات آنان تقدیر کرد.

وی با بیان این که همکاری مخابرات در ایجاد زیرساخت‌های فنی لازم برای ارتباط میان دفاتر شهرستانی هیأت نظارت بر انتخابات در استان هرمزگان در انتخابات اسفندماه ۹۸ زمینه‌ساز انجام مناسب خدمات در این بخش بود، خاطرنشان کرد: در زمینه ایجاد ارتباط پایدار اینترانت نیز خانواده مخابرات هرمزگان زحمات فراوانی متقبل شدند که باید به همه آنان خدا قوت گفت.

رئیس دفتر شورای نگهبان در استان هرمزگان، زمینه‌سازی برای مشارکت مردم در انتخابات اسفندماه و انجام سریع فرآیندهای آن بر بستر خدمات الکترونیک را مورد اشاره قرار داد و گفت: تمامی فعالیت‌های مرتبط با استعلامات نیز در انتخابات اسفندماه به صورت الکترونیک انجام گرفت که ایجاد لینک‌های پایدار ارتباطی توسط مخابرات منطقه هرمزگان انجام شد.

حجت‌الاسلام متین با اهدای لوح سپاسی از امیر یگانه مدیر مخابرات منطقه هرمزگان بواسطه همکاری نزدیک و مستمر با دفتر شورای نگهبان در استان هرمزگان و هیأت نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی در این زمینه نیز تقدیر کرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا