ابراهیم‌رئیسی از کدام آبرو حرف می‌زند؟!

شعار، شعار، شعار و بازهم شعار این عملکرد مسئولان ایران است که برای داخل کشور اجرایی می‌شود؛ یکی منت آبرو دادن را سر مردم می‌گذارد دیگر مدعی جان دادن در مسیر مردم است.

در همین حال ابراهیم‌رئیسی که مشخص نیست در کدام فضا سیر می‌کند با تخیل اینکه هنوز دهه شصت و هفتاد هستیم به گمان خود برای فریب مردم پس از افزایش سرسام‌آور قیمت‌ها شروع به مظلوم‌نمایی می‌کند و می‌گوید در مسیر کشیدن شیره مردم و نابودی سفره آن‌ها حاضر است آبرو بدهد!

رئیسی از کدام آبرو حرف می‌زند؟! آقای سید محرومان، حضرت آیت‌الله دکتر، شما آبرو رفتن می‌دانید یعنی چه؟! آبرو رفتن یعنی پدری برای یک لقمه نان شرمنده زن و بچه باشد، مادر سرپرست خانواری برای تهیه جهیزیه دخترش به هر سگ و شغالی رو بزند، مردی برای تهیه نیازمندی‌های همسرش هرکاری بکند، دختری کارمند برای تهیه داروهای سرطان مادر هی بدود و بدود و نتیجه نگیرد، ووو!

شما از کدام آبرو حرف می‌زنی؟!شمایی که خودت و خانواده و همه آشنایانت در ناز و نعمت حکومت می‌کنید آبرویت پیش چه کسانی برود؟! رابطه مردم که با شما از زمان انتخابات مشخص شد امروز هم بدتر از آن روز!

پیش آن‌هایی هم که مسیر را برای انتصابت هموار کردند آبرو داری و با این کارها بیشتر آبرو پیدا خواهی کرد زیرا خورجین‌ها را پر می‌کنی.

آقای رئیسی خواهشا از رفتن آبروی پیش این مردم سخن نگو که سال‌هاست آبروهای زیادی بخاطر گناه نکرده رفته است و پدران، مادران، مردان و زنان بسیاری شرمنده اطرافیان‌شان شدند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا