منصور ایران‌پور: ایجاد تغییر در دادگستری کرمان یک خواسته عمومی است

اهالی محلات مدیریت و دادبین کرمان در نامه‌ای به ریاست محترم قوه قضائیه از انتخاب شایسته جناب آقای اژه‌ای به ریاست این قوه ابراز شادمانی نمودند و از جناب حجت الاسلام محسنی اژه ای درخواست کردند تا کرمان را با نگاه تازه ای مواجه سازد. همچنین در این نامه حمایت خود را از شهردار محله و فعال اجتماعی محلات ، استاد منصور ایران پور اعلام نمودند و از ریاست قوه قضائیه تقاضا نمودند نسبت به رفع مشکلات ایجاد گردیده در کرمان دستور به رسیدگی فرمایند.

به گزارش اشکان نیوز ، لزوم ایجاد تغییر در دادگستری کرمان این امر می‌طلبد مسئولان قوه قضائیه نگاه تازه ای به دادگستری کرمان داشته باشند و نظر مردم را هم اعمال کنند. تا مردم از حس آسایش و حریم امن بیشتری برخوردار گردند. متن نامه اهالی محلات مدیریت و دادبین کرمان به شرح ذیل است:

بسمه تعالی
به؛ ریاست محترم قوه قضائیه حضرت حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای
از: اهالی محلات مدیریت و دادبین کرمان
با عرض سلام و احترام به استحضار می رساند ما اهالی محلات مدیریت و دادبین کرمان جزو مناطق محروم استان می باشیم و بیشترین جمعیت را در کرمان دارا هستیم. از اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرد بزرگواری همچون شما را به عنوان ریاست قوه قضائیه برگزیدند، بسیار خوشحالیم و امیدواریم که این اتفاق مبارک سبب شکوفایی کشور و آرامش مردم گردد. جناب آقای اژه ای ما را به عنوان حامیان همیشگی و همراهان دائمی انقلاب اسلامی بدانید و نظر لطفتان را از کرمان برندارید. ضمن اینکه کرمان نیازمند نگاه شماست. آقای اژه ای مدتی است که برخی مسئولان قوه قضائیه در کرمان برخورد مناسبی با یکی از اهالی علم و ادب کرمان به نام استاد منصور ایران پور ندارند.‌ وی شهردار محله ما می‌باشد و فردی انقلابی و رزمنده دوران دفاع مقدس است که در زمینه شناساندن کرمان به مردم و بیان تاریخ و رفع مشکلات مردم تلاش زیادی به عمل می آورد. ایجاد مشکل برای ایشان به نفع نظام اسلامی و کشور نیست. از حضرتعالی استدعا داریم دستور فرمایید نسبت به وی مراعات حلم و ادب به عمل آید و هجمه ایجاد گردیده برطرف شود. این امر برای آرامش شهر و شکوفایی جامعه اسلامی بسیار مفید می باشد. از خداوند متعال برایتان طول عمر بابرکت و پیشرفت روزافزون خواستاریم. من الله التوفیق
امضا معتمدین و نمایندگان محلات مدیریت و دادبین کرمان

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا