خسارت ۳۸۰ میلیارد ریالی در پی بارندگی های اخیر در هرمزگان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از خسارت ۳۸۰ میلیارد ریالی به بخش های کشاورزی، امور زیربنایی برق و تاسیسات شهری، در پی بارندگی های اخیر در هرمزگان خبر داد.

مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان عنوان کرد: خسارت های وارد شده به بخش کشاورزی استان شامل تخریب ۱۳ رشته قنات در شهرستان‌های بندرعباس و حاجی آباد، ۵ حلقه چاه کشاورزی در پارسیان، ۵ چشمه در شهرستان میناب، ۶ هزار متر کانال آبیاری کشاورزی بندرعباس و میناب بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین در شهرستان بشاگرد ۶۴٠ متر دیوار حفاظتی، تخریب و حدود ۴۶ کیلومتر لوله ۳۲ اینچ خط انتقال آب در شهرستان های بشاگرد و حاجی آباد آسیب دیده است.

حسن زاده خاطرنشان کرد: همچنین ۶ هزار متر جاده بین مزارع در میناب و ۵ هکتار اراضی زیر  کشت گیاهان دارویی در حاجی آباد تخریب شده و به محصولات  باغی (مرکبات و نخیلات) و گلخانه‌ای در شهرستان های پارسیان، میناب، جاسک و حاجی آباد خسارت وارد شده و ۵۵ راس دام سبک در شهرستان های حاجی آباد و پارسیان طی بارندگی های اخیر تلف شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با اشاره به خسارت به ابنیه راه و تاسیسات شهری و روستایی در استان بر اثر بارندگی های اخیر، گفت: تخریب ۱۲۸ کیلومتر راه روستایی و معابر شهری و  ۱۵ واحد ابنیه فنی(پل) در شهرستان های پارسیان، میناب، بستک و بندرخمیر، طی بارندگی های اخیر به وقوع پیوسته است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا