راه‌اندازی ۳G در ۳۰ نقطه روستایی در هرمزگان

30 نقطه روستایی در دو ماهه اخیر در هرمزگان به نسل سوم تلفن همراه مجهز شدند و مردم می‌توانند از سرعت بالا در اتصال به اینترنت بهره‌مند شوند.

به گزارش اشکان نیوز ، مخابرات منطقه هرمزگان اعلام کرد: با همت و تلاش متخصصین حوزه ارتباطات سیار منطقه هرمزگان و در راستای توسعه و ارتقای شبکه ارتباطی در روستا‌ها و مناطق کمتربرخوردار استان، از اول سال جاری تا کنون ۳۰ نقطه جدید از مناطق روستایی تحت پوشش اینترنت نسل سوم (۳G ) قرار گرفتند.

مردم مناطق روستایی مُغدان و کوهیج شهرستان بستک، کارخانه سیمان و بُناب بندرخمیر، سراتک و بُندر شهرستان میناب، درالوى بشاگرد، تنب بزرگ، بند حاج علی، بیوتکنولوژی، پلاژ ساحلی ریگو، دیرستان، شیب دراز، باسعیدو و دوربنی شهرستان قشم، بحل شهرستان جاسک، هاشم آباد شهرستان حاجی آباد، باغ شاه و حسین آباد نازدشت شهرستان رودان، سد ابتکار، کشکوه، دمیلو، پاسگاه گنو و جلابی از توابع شهرستان بندرعباس تحت پوشش (۳G ) قرار گرفتند.

با راه اندازى و ارتقای شبکه همراه اول و همچنین افزایش پهناى باند، اهالى این روستاها مى توانند از خدمات اینترنت نسل سوم همراه اول بهره‌مند شوند.

مردم این مناطق جدید می‌توانند با قرار دادن وضعیت تلفن‌های هوشمند خود در حالت ۳G نسبت به استفاده از این امکان اقدام کنند. همچنین بسته‌های مناسب اینترنت همراه نیز در اختیار مردم قرار دارد که با خریداری آنها می‌توانند با قیمت ارزان‌تری از اینترنت همراه بهره‌مند شوند که می‌توانند با شماره #۱۰۰* از انواع آنها با خبر شوند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا