هرمزگان زباله دانی سایر استان‌ها نیست

چشم و دل مردم و نمایندگان مجلس هرمزگان روشن آقایان بفهمید هرمزگان محل دفن لجن‌های نفتی سایر استان‌های کشور نیست.

برخی منابع در استان از موافقت استاندار هرمزگان جهت دفن زباله‌های خطرناک پسماند در بندرعباس، که شامل لجن‌های نفتی و ضایعات پتروشیمی و… میباشد، خبر داده‌اند!

ظاهراً با توجه به اینکه از سوی برخی مقامات زیاده خواه، فشارهای زیادی به «مهدی دوستی» استاندار هرمزگان وارد شده است، ایشان تصمیم گرفته که اجازه دهد زباله‌های خطرناک صنعتی استان‌های تهران، خوزستان، بوشهر و… در سایت سازمان همیاری شهرداری‌های استان هرمزگان دفن شود.

واقعاً جای تأسف و بسی سر افکندگی و شرمساری است، مهدی دوستی و تیم همراهش که همواره با شعارهای توخالی خود را در محافل گوناگون، انسانی مخلص ، انقلابی و ناجی مردم هرمزگان معرفی می‌کردند و تازگی‌ها نیز به دنبال شایعاتی مبنی بر تغییر پست استانداری، اعلام کرده بود که مشغول خدمت خالصانه به اهالی هرمزگان است، اما به استان هرمزگان بچشم زباله‌دانی برای سایر استانها نگاه می‌کرده است و با این اقدام به مردم هرمزگان ثابت کرد که واقعاً دنبال خدمت به مردم استان است ، آن هم چه خدمتی!

این نگاه استاندار نسبت به هرمزگانی‌ها صد البته رفتن وی را از استان قطعی کرده است و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز بیش از این نباید اجازه دهند «سلامت و امنیت» مردم مورد سوءاستفاده برخی زیاده‌طلبان و برخی افراد فاقد صلاحیت مدیریتی، قرار گیرد.

متأسفانه دیر زمانی است که نگاه دولتمردان به هرمزگان یک نگاه زیردستی است وگرنه اینکه همواره عنوان میشود؛ «هرمزگان دروازه اقتصاد کشور» است که این حرف‌های دهن‌پرکن فقط برای مدیریت ذهن مردم بیچاره هرمزگان و فریب افکار عمومی بیان می‌شود.

مردم دیگر به خوبی می‌دانند و تشخیص میدهند که برخی مسوولان جزء «گرگی در پوست گوسفند» نیستند و سالیان سال است که این گرگ‌ها با گله آشنا هستند و منابع ، منافع مردمان هرمزگان را به یغما بردند و می‌برند.

ما که بخیل نیستیم اما هم‌اکنون در هرمزگان شاهد توسعه نامتوازن از سایر استانهای کشور هستیم که خلاف قانون اساسی است، ولی متأسفانه تا صدایمان در می‌آید می‌گویند «منافع ملی» است و دهانمان را می‌بندند.

منافع ملی که باعث نابودی محیط زیست یک منطقه شود و موجب آبادانی یک منطقه دیگر گردد به درد لای جرز می‌خورد… بس است دیگر از بس خزعبلات تحویل مردم دادید!

راه اندازی آبشیرینکن جهت تأمین آب مورد نیاز سایر استانها و تخلیه پسماند آبشیرین‌کنها در دریای هرمزگان خود نمونه‌ای از یک ظلم آشکار و بی‌توجهی به محیط زیست و سلامت مردمان این خطه از کشور به شمار می‌رود، از جمله اقدامات زیاده خواهانی است که فقط به فکر منافع فردی خود هستند و نابودی منابع دریایی هرمزگانی‌ها نیز برایشان هیچ اهمیتی ندارد که الان نیز به دنبال حراج سلامت مردم و تبدیل هرمزگان به یک زباله دانی به تمام معنی هستند!

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا