مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان هرمزگان خبر داد: اجرای پویش مردمی قدم قدم ، هم پای اربعین

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان هرمزگان از اجرای پویش “قدم قدم، هم پای اربعین” ویژه ماه صفر و به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد برای سومین سال متوالی در استان هرمزگان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان هرمزگان؛ احمد مرادی نژاد مدیر این نهاد حمایتی در این خصوص گفت : این پویش برای سومین سال متوالی و به مناسبت ماه صفر و اربعین حسینی، با منظور آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اجرا خواهد شد و نیکوکاران و هیئت های عزاداری استان میتوانند کمک‌های خود را جهت مشارکت در این پویش مردمی به ستاد دیه استان اهدا نمایند.

تنها نهاد متولی آزادی زندانیان غیرعمدی ستاد مردمی دیه می باشد

این مقام مسئول در ادامه گفت: با اجرای پویش مردمی نذر ماندگار ” هر هیئت آزادی یک زندانی ” در ماه محرم با جذب مبلغ حدود ۲ میلیارد ریال از نیکوکاران و هیئت های مذهبی و عزاداران حسینی تعداد ۷ محکوم مالی از زندان های استان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند .

مرادی نژاد ضمن تقدیر از حمایت صدا و سیمای مرکز خلیج فارس و رادیو به دلیل پوشش خبری ”نذر ماندگار” و پوشش پویش مردمی هرهیئت آزادی یک زندانی گفت: امید است ان شاء الله در خصوص پویش مردمی قدم قدم، هم پای اربعین که از طریق شبکه استانی خلیج فارس و رادیو اطلاع رسانی تا مردم استان بتوانند مانند پویش های دیگر کمک های خود را به این ستاد اهدا نمایند.

این مقام مسئول از تبلیغات به صورت پیامکی ، تراکت و پخش طرح طراحی شده توسط رادیو نمای خلیج فارس و اطلاع رسانی در فضای مجازی بصورت گسترده خبر داد.

مرادی نژاد در ادامه تصریح کرد: در تلاشیم تا با اجرای این پویش مردمی زمینه آزادی ۲۸ مددجوی مالی جرائم غیر عمدی که تنها به دلیل عدم توان در پرداخت بدهی در زندانهای استان به سر می‌برند و منتظر دستان سخاوتمند نیکوکاران می‌باشند را در این ماه طی برگزاری آیینی آزاد و به آغوش خانواده شان بازگردانیم . این راه ادامه دارد..

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا