سلام فرمانده، از “سلام‌فرمانده” خبر دارید؟!

این روزها یک سرود انقلابی برای آیت‌الله‌خامنه‌ای توسط جریان‌انقلابی در حال پخش و فیلم‌سازی است که واکنش‌های متفاوتی را در پی‌داشته‌است.

برخی حذف نام بنیانگذار جمهوری‌اسلامی را از این شعار زیر سوال می‌برند، عده‌ای این شعر را نوعی چاپلوسی می‌دانند که در شان یک رهبر دینی نیست، عده‌ای نیز تصور دارند این خیزشی مردمی برای لبیک گفتن به آیت‌الله‌خامنه‌ای است.

قصد بررسی اینکه هر کدام از این نظرات تا چه حد صحت دارد را نداریم ولی سوال اینجاست،این نوع کارهای فرهنگی که شائبه چرب‌زبانی دارد در قرن جدید تا چه حد کارآیی دارد و آیا مورد تایید شخص آیت‌الله‌خامنه‌ای نیز هست؟!

آیت‌الله‌خامنه‌ای که سال ۹۴ هنگامی که مهماندار هواپیمای مسافربری پرواز عادی تهران مشهد در خوشامدگویی ابتدایی به مسافران به‌سبک معمول برای شادی روح امام و شهدا دعا و سلامتی رهبری را آرزو کرد، ایشان نیز که مسافر این پرواز بودند با شنیدن این خوشامدگویی از بخش آرزوی سلامتی برای رهبری ناراحت شدند و دستور حذف سریع این بخش از متن خوشامدگویی مهمانداران توسط مسئولان مربوط را صادر کردند امروز از کارناوال‌ها، کلیپ‌ها و اقدامات این چنینی خبر دارند و تایید می‌کنند؟!

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا