حکایت آقای شهردار کرمان و کامپیوتر ۱۵۴ میلیون تومانی رو میزش !/آیا یک‌بار جناب شهردار را با لباس کار در پروژه‌های شهرداری دیده‌اید ؟

حال سوال ازشهردار کرمان اینست اگر خودروی 1.200.000.000 میلیونی هیوندا برای کرمان گردی سوار نشوید کلاستان پایین نمی آید.

به گزارش اشکان نیوز ، روزی که عالم زاده شهردار کرمان شد بسیاری فکر می‌کردند حضور یک مدیر بخش خصوصی در شهرداری می‌تواند پایانی بر مدیریت یک گروه قوم و خویشی خاص بر شهرداری کرمان باشد !

ولی شهردار کرمان همه امیدها را نا امید کرد عملاً اتفاق خاصی در شهر کرمان نیفتاد و همان روال سابق در پیش گرفته شد کسانی که سابقا دستگیر و محاکمه شده بودند با عنوان مشاور و عضو … برگشتند و برادرزاده شهردار اسبق و رییس فعلی شورا هم قدری قدرت گرفت که شهردار بدون نظر و اجازه ایشان آب نمی‌خورد !

علی ایحال به نظر می‌رسد مهران عالم زاده تمام وقت خود را صرف طراحی داخلی و خرید مبلمان و دکوراسیون اتاق کرده تا جایی که گفته می‌شود دکور حوزه مدیریت شهردار بالغ بر چند میلیارد تومان شده است !

از سوی دیگر کامپیوتری ۱۵۴ میلیون تومانی روی میز آقای شهردار جا خوش کرده که سالی یک بار هم روشن نمی‌شود چون جناب شهردار بیشتر در تهرآن حضور دارند تا کرمان !

باید از اقای شهردار پرسید دکور چند صد هزار دلاری حوزه مدیریت شما در شهرداری چه دردی از مردم کرمان دوا می‌کند ؟!

متأسفانه شاهکارهای شهردار کرمان فقط به همین یک مورد خرید کامپیوتر محدود نمی‌شود.

۳ سال پیش ایشان دستور خرید یک خودروی هیوندای النترا وارداتی از شرکت کرمان دادند و حدودا نزدیک ۴۰۰ میلیون تومان برای ثبت نام و خرید آن ازسوی شهرداری پرداخت گردید.

ایشان برای اینکه کلاس رفت و آمدشان در تهران پایین نیاید ماشین را در دفتر شهرداری تهران مستقر نمود و در سفرهای خصوصی و عمومی تهران توسط ایشان از هیوندای النترای سفید رنگ استفاده شد.

متأسفانه بعد از مدتی هیوندای النترا یک میلیاردو ۲۰۰ میلیونی به کرمان منتقل شده ودر بعضی سفرهای درون شهری که به وسعت شهر کرمان می باشد توسط شخص ایشان استفاده میشود.

حال سؤال اینست زمانی که ابتدای مسئولیت برای نوسازی ناوگان مدیران و معاونان شهرداری دستور خرید تعداد زیادی خودروی دنا پلاس دنده ای داده شد آیا ایشان کلاسشان پایین می آمد از همان دنا پلاس استفاده میکردند ؟

اینکه مدیران شهرداری باید طبق ضوابط سازمانی و سیستم های مدیریتی باید حقوق و مزایای کارمندان و کارگران شهرداری را پرداخت کنند شهردار کرمان در سخنرانی های خود پرداخت حقوق و مزایای کارمندان و کارگران را هنر شخصی و مدیریتی خود می‌داند در صورتی که وقتی مدیری مسئولیت گرفت باید صرف قانون تمامی امور آن را اجرا نماید.

حال سوال ازشهردار کرمان اینست اگر خودروی ۱.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیونی هیوندا برای کرمان گردی سوار نشوید کلاستان پایین نمی آید.

سامان ستوده (دانشجوی دکتری مدیریت شهری)

پی نوشت: عکس هیوندای النترا در پشت سر مدیران شهرداری و مدیر روابط عمومی در شهر کرمان

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا