لزوم مظروف‌سازی و استفاده از استانداردهای روز دنیا در جهت بسته بندی کیفی قیر تولیدی شرکت نفت پاسارگاد در بندرعباس

استاندار هرمزگان بر لزوم مظروف‌سازی و استفاده از استانداردهای روز دنیا در جهت بسته بندی کیفی قیر تولیدی شرکت نفت پاسارگاد در بندرعباس تاکید کرد.

به گزارش اشکان نیوز ، فریدون همتی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان که در محل کارخانه شرکت نفت پاسارگاد در بندرعباس برگزار شد، ضمن قدردانی از مجموعه فعالیتهای مدیریت این مجموعه در جهت افزایش اشتغالزایی و رشد و شکوفایی اقتصاد استان، بر لزوم افزایش ارزآوری و حفظ منافع ملی از طریق مظروف‌سازی و استفاده از استانداردهای روز دنیا در جهت بسته بندی کیفی قیر تولیدی این کارخانه در قالب بشکه و جامبوبگ و شیوه‌های نوین بسته‌بندی تاکید کرد.

وی ادامه داد: این واحد تولیدی با اصلاح برنامه تولید خود از صدور فلهای محصولات خودداری کرده و مطابق نیاز و تقاضای بازار نسبت به بسته بندی فرآورده های تولیدی اقدام کند.

استاندار هرمزگان افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز باید تولید سایر واحدها را بررسی نموده و برای دستیابی به اشتغال و ارز آوری بیشتر، همه واحدهای مشابه به سوی بسته‌بندی محصولات صادراتی هدایت شوند.

همتی تصریح کرد: با تشکیل کمیتهای جهت تامین ملزومات نفت پاسارگاد برای تولید بشکه‌های فلزی این موضوع از طریق سازمان صمت پیگیری، رفع و نتیجه اعلام شود.

به گفته وی صنعت قیر علاوه بر افزایش ارزآوری که برای کشور دارد موجب حل بخشی از مشکلات اقتصادی ایران در دوره سخت تحریم ها شده است و بر همین اساس مقتضی است که در جهت رشد و پویایی فعالیت های آن به نحو احسن وارد عمل شد.

در این نشست موانع و مشکلات این واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و استاندار هرمزگان دستور لازم را به سازمان صمت برای تشکیل کمیته ای در این راستا صادر کرد.

استاندار هرمزگان همچنین با حضور در محل خط تولید کارخانه نفت پاسارگاد از فرآیند بشکه‌سازی، بشکه پرکنی و حمل قیر بازدید کرد.

کارخانه شرکت نفت پاسارگاد در بندرعباس در سال ۱۳۸۲ با سرمایه گذاری ۱۲ میلیارد تومان و ۱۳۰ نیرو فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر با ظرفیت تولید سالانه بیش از ۷۵۰ هزار تن قیر و اشتغال ۲۵۰ نفر مشغول فعالیت است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا