درب دفتر را با درب اتاق استاندار اشتباه نگیرید

کمتر از سه ماه به انتخابات مانده هیچ نشست خبری و شورای اطلاع رسانی برای جلب مشارکت مردم برگزار نشده است و معاونین هیچ سخنی در این راستا تبیین نمی کنند! دربها بسته دهان ها نیز بسته شده است و از مشارکت سخن می گویید؟!

مدیر کل حوزه استاندار اعلام کرده است: درب دفتر استاندار به روی همه مردم و اصحاب رسانه باز است، اما لازم به توضیح است؛ درب سالن جلسات همچنان بسته است!

ضمن تشکر از پاسخگویی غیر مستقیم مدیر کل حوزه استاندار هرمزگان به افکار عمومی مبنی بر انتقاد از ادامه روال گذشته روابط عمومی این دستگاه حاکمیتی، که گفتند: درب دفتر استاندار به روی همه مردم و اصحاب رسانه باز است. اما باید عرض کنیم منظور درب دفتر روابط عمومی نبوده بلکه جلساتی که با حضور استاندار، معاونین و مدیران کل دستگاه‌ها و فرمانداران برگزار می‌گردد مدنظر بود و گرنه درب اتاق جنابعالی باز یا بسته باشد و درد مردم حل نشود چه سودی دارد برادر؟!

حداقل سالن جلسات را باز بگذارید برای خبرنگاران و افکار عمومی تا دوتا خبر به اطلاع مردم برسد. حضرتعالی به نکته مهم انتخابات اشاره فرمودید، لطفاً بفرمایید کدام جلسه ستاد انتخابات را با حضور عمومی خبرنگاران برگزار کرده‌اید یا چه نشست خبری در این خصوص برگزار کرده‌اید، خبرنگاران که بی اطلاع هستند به نظرتان اینجوری می‌توانید مشارکت مردم را جلب کنید؟!

آقای استاندار به گفته خودشان ۱۳۰ سفر درون استانی داشتند در کدام یک از این ۱۳۰ سفر جزو دو پرسنل روابط عمومی خبرنگار محلی دیگری به همراه ایشان بردید؟

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا