کناری نژاد: آقای نماینده مجلس دست از سر شهرداری، شورا و شهردار بردار!

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: مدتی است که قصد دارم سخنی در خصوص شورای شهر بندرعباس و حواشی آن، با مردم عزیز و بزرگوار علی الخصوص دلسوزانی که هر روز بصورت مختلف از اوضاع شکل گرفته ناراحتند در میان بگذارم اما هر دفعه بنا به دلایلی و اینکه امید داشتم برخی براه بیایند و دست از کارهایی که در شأن شورا نیست دست بردارند.

احمد کناری نژاد در جلسه رسمی شورای شهر بندرعباس امروز درباره دخالت‌های ناصواب در امور شهرداری و اخلال نماینده مجلس در شورا اظهار کرد: این مهم را به تعویق انداختم اما دیگر بعد از ۲ سال عمر شورای ششم یقین پیدا کردم سکوت جایز نیست و باید گفت آنچه بهتر بود گفته نمی‌شد. مدام این آیه شریفه قرآن که می‌فرماید :(فَمَنِ اعْتَدَىٰ عَلَیْکُمْ فَاعْتَدُوا عَلَیْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَىٰ عَلَیْکُمْ، ﻫﺮ ﻛﺲ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﺗﺠﺎﻭﺯ ﻛﺮﺩ، ﻫﻤﺎﻧﻨﺪ ﺁﻥ ﺑﺮ ﺍﻭ ﺗﻌﺪی ﻛﻨﻴﺪ!) را با خود مرور می‌کنم و سکوت را جایز نمی‌بینم و این تعدی بر پیکره شورای شهر و شهرداری را قابل تحمل نمی‌بینم.

وی افزود: چه کنیم که با مدعیانی که خود به هر چه نقد می‌کنند بیشتر مبتلایند، روبرو هستیم و بدتر از آن فکر می‌کنند نمی‌دانیم پشت این همه هجمه و عصبانیت چیست و منظور کجاست! بگذارید حرف آخر را اول بزنم! آقای نماینده مجلس دست از سر شهرداری، شورا و شهردار بردار!!

این عضو شورای شهر خطاب به نماینده دخالتگر مجلس در امور شهرداری، تصریح کرد: چه می‌خواهی که نداری و این ضربه‌های سنگین را به شهر وارد می‌کنی. چرا روشی که خود در مواجهه با دیگر نمایندگان مجلس استان در پیش گرفته‌ای و الان تنها مانده‌ای را به کیف به دستت در شورای شهر می‌آموزی تا بدان روش عمل کند!

کناری نژاد اظهار کرد: دقیقاً بقول معروف سیب به پای درخت افتاده است! نعل به نعل تو می‌تازد تا به اهداف تمامیت خواهی تو برسد و صحنه انتخابات را برایت محیا و محیاتر کند! دقیقاً به مانند تو رفتار می‌کند و در کاری و حوزه‌ای که به او ربط ندارد دخالت می‌کند و چهره حق به جانب گرفته و خود را حق مطلق و بقیه را باطل می‌داند.

این عضو شورای شهر بندرعباس، تأکید کرد: این شورای جوان و پرکار از روز اول با حواشی مخصوصاً از طرف یک نفر که خود را وامدار یک نماینده مجلس خاص می‌داند و همه هدفش نیز حفظ صندلی مجلس برای نماینده‌اش است، روبرو بوده است. متأسفانه این عضو پرحاشیه شورا که خامی از رفتار کودکانه‌اش در به اختلاف انداختن بین اعضا مشهود است، دایه مهربان‌تر از مادر شده است. همه بدانند بقای او و نماینده‌اش در بقای اختلاف است.

کناری نژاد، گفت: در گذشته دیگر نماینده‌ها متهم به دخالت در شورا و شهرداری می‌کنیم امروز خودتان دست از سر شورا و شهرداری برنمی‌دارید به بهانه‌های مختلف در شهرداری دخالت می‌کنید ۲سال از عمر شورا گذشت مردم دیگر تحمل این اختلافات را ندارند آقای نماینده هرچه سریعا جلو رفتارهای گماشته‌ات در شورا را بگیرید.

وی در پایان افزود: امیدوارم این روند را اصلاح کنید، تا نخواهم بیش از این بگویم و خاطر مردم را مکدر کنم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا