دیدار دادستان بندرعباس از خانواده شهید گرانقدر آتش نشان فؤاد اورنگی به مناسبت روز ملی آتش نشانی

دادستان بندرعباس در معیت شهردار با حضور در منزل شهید فؤاد اورنگی به مناسبت روز ملی آتش نشانی با خانواده ایشان دیدار و ابراز همدردی کردند.

شامگاه یکشنبه نهم مهر ماه، علی رضا احمدی منش دادستان بندرعباس در معیت مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، شهرام شهیدی مدیر حراست شهرداری مرکزی و محمد امین لیاقت رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در فضایی دوستانه با خانواده شهید اورنگی در منزل ایشان دیدار و گفتگو و با ایشان ابراز همدردی کردند.
احمدی منش در این دیدار گفت: آتش نشانان افراد مخلص و بی ریایی هستند که برای خدمت به هم نوع خود به آب و آتش می زنند و بدون هیچ چشم داشتی در سخت ترین لحظات زندگی افراد همچون کوه از آنان پشتیبانی می¬کنند تا طعم شیرین پشتوانه را با جان و دل احساس کنند.
مهدی نوبانی در این دیدار شهادت را مسیر توفیق الهی برای برگزیدگان معرفی و اظهار کرد و افزود: حماسه و جان فشانی شهید اورنگی و وظیفه شناسی او یادآور روحیه جهاد و ایثار مردمان این سرزمین در دوران هشت سال دفاع مقدس است.
محمد امین لیاقت ضمن تشریح حادثه و نحوه شهادت شهید اورنگی افزود: شهید فؤاد اورنگی از آتش نشان نمونه و فداکار سازمان بود که برای نجات جان هم نوع خود از هیچ کوششی دریغ نکرد و به فیض شهادت نائل آمد.
در پایان این دیدار با اهدا گل از خانواده شهید اورنگی تجلیل شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا