اقدامات شهرداری بندرعباس به مناسبت اربعین حسینی(ع)

شهردار بندرعباس با تشریح اقدامات انجام شده این شهرداری به مناسبت اربعین سید و سالار شهیدان(ع) گفت: در راستای ارائه خدمات دهی به عزاداران حسینی، شهرداری بندرعباس اقدامات متعددی را در سطح شهر انجام داده است.

مهدی نوبانی ضمن تسلیت اربعین سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) و دهه آخر ماه صفر با بیان اینکه فضاهای شهری باید متناسب با مناسبت های مذهبی و در خور شأن شهروندان و عزاداران باشد تصریح کرد: نصب ریسه و پرچم های مشکی در معابر و خیابان های سطح شهر، چاپ بنر تبلیغات مراسم جاماندگان اربعین حسینی، تبلیغات فضای مجازی و رسانه از اقدامات انجام شده شهرداری در برپایی مراسم جاماندگان اربعین در سطح شهر بود.
نوبانی با اشاره به اینکه ۱۰ دستگاه اتوبوس و تعدادی از ون های تاکسی درون شهری به مرز شلمچه اعزام شدند، بیان کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری بندرعباس جهت جابجایی زائرین اربعین حسینی در مرز، از دوم شهریور ماه فعالیت خود را آغاز کرده بود که بیش از ۲۵۰ هزار زائر اربعین را جابجا نمودند.
شهردار بندرعباس در ادامه به دیگر اقدامات صورت گرفته شهرداری به مناسبت اربعین حسینی اشاره و تصریح کرد: ایجاد ۱۰ موکب محله ای، پشتیبانی از ۱۰ موکب اربعین در داخل و خاک عراق، اعزام تیم تعمیرات و مدیریتی در مرز شلمچه، چاپ بنر موکب در محلات، راه اندازی موکب در پایانه مسافربری، پشتیبانی اعزام خادمین موکب های درون کشور و خارج از مرز و…. بخشی از برنامه ها و اقدامات انجام شده شهرداری بندرعباس می باشد.
نوبانی گفت: در مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در بندرعباس که با حضور خیل عظیمی از مردم شهر بندرعباس و مدیران شهرداری از حرم امام زاده سید مظفر شروع و تا مسجد جامع برگزار شد، ۲۴ موکب جهت پذیرایی از زائران، یک جایگاه جهت عکاسی از زائران، ایستگاه آتش نشانی و… برپا شده بود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا