پیگیری فعال شدن بازارچه ملوانی در هرمز

استاندار هرمزگان با اشاره به بازدید از پروژه های در دست اقدام از جمله جاده رینگ دور جزیره، طرح های توسعه سواحل، احداث هتل های جدید، مخزن آب و 100 واحد مسکن در جزیره هرمز، گفت: دستورات جدید برای سرعت بخشیدن به این طرح ها صادر شد.

دکتر فریدون همتی پس از بازدید از جزیره هرمز، عنوان کرد: در این بازدید، آمادگى بخشداری هرمز برای برگزاری انتخابات و اخذ آرا در روز جمعه ۲۸ خرداد، مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به بازدید از پروژه های در دست اقدام از جمله جاده رینگ دور جزیره، طرح های توسعه سواحل، احداث هتل های جدید، مخزن آب و ۱۰۰ واحد مسکن، ادامه داد: دستورات جدید برای سرعت بخشیدن به این طرح ها صادر شد.

استاندار هرمزگان با اشاره به اهمیت جزیره هرمز، افزود: تلاش می کنیم خدمات خوبی به مردم در این جزیره ارائه شود و جاذبه ها برای گردشگری در هرمز ارتقاء یابد.

همتی، توسعه گردشگری را از اصلی ترین راه های اشتغال و درآمدزایی برای مردم جزیره هرمز دانست و تصریح کرد: در کنار گردشگری، توجه به صیادی و همچنین فعال شدن بازارچه ملوانی برای افزایش مبادلات تجاری در این جزیره نیز در دستور کار است تا مردم هرمز در این زمینه ها فعالیت کنند.

وی گفت: مردم این جزیره باید در طرح ها به ویژه در توسعه بوم گردی مشارکت داشته باشند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: با سرمایه گذاری های در حال اجرا و تکمیل طرح ها، این جزیره از نظر امکانات، ارتقاء خوبی پیدا می کند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا