تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی هرمزگان و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس امضا شد

در راستای تعامل و هم‌افزایی بین دو مجموعه، تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی استان هرمزگان و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس به امضای طرفین رسید.

باحضور رسول جهانداری رئیس سازمان ، احمد زاهری رئیس جهاد دانشگاهی استان هرمزگان ، مسلم عاشوری معاون فرهنگی اجتماعی سازمان، حمید یاسی پور معاون آموزشی جهاد دانشگاهی، علی کمالی زاده رئیس اداره خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری و سایر عوامل جهاد دانشگاهی و سازمان در راستای تعامل و هم افزایی بین دو مجموعه به منظور بهره مندی از امکانات ، ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها، تفاهم‌نامه فی مابین جهاد دانشگاهی استان هرمزگان و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس امضا گردید.

رسول جهانداری رئیس سازمان در این خصوص بیان داشت: این تفاهم نامه با هدف همکاری و مشارکت در زمینه فعالیت‌های فی مابین در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی،‌ کارآفرینی و استفاده مطلوب از ظرفیت‌ نیروهای متخصص ، امکانات و توانایی‌های طرفین منعقد گردیده است.

وی افزود: بهره‌گیری از ظرفیت های سازمان و جهاد دانشگاهی ، مشارکت، طراحی ، اجرای سمینارها، کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف تخصصی و فرهنگی ، انجام طرح‌های مطالعاتی و اجرایی با استفاده از اساتید جهاد دانشگاهی و منابع انسانی شهرداری، از جمله زمینه های همکاری در این تفاهم نامه می باشد.

در ادامه نیز احمد زاهری رئیس جهاد دانشگاهی اظهار داشت: ما آمادگی لازم جهت همکاری با سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری را داریم و می توانیم در کارهای فرهنگی و سایر موضوعات مختلف به شهرداری کمک کنیم.

وی افزود: جهاد دانشگاهی ظرفیت های بسیاری دارد که این ظرفیت ها می تواند در پیشبرد اهداف سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس موثر باشد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا