برگزاری مراسم تجلیل از آتش‌نشانان در بندرعباس/در ۶ ماهه گذشته هزار و ۷۸۰ عملیات توسط سازمان آتش نشانی شهرداری بندرعباس انجام شده است

به مناسبت هفتم مهر ماه روز ایمنی و آتش نشانی از آتش نشانان شهرداری بندرعباس تجلیل و قدردانی شد.

به سوگ نشاند.
لیاقت گفت: هر ساله در روز آتش نشان، یکی از آتش نشانان سازمان را به عنوان آتش نشان نمونه انتخاب می کردیم و قرار بود که در هفتم مهر ماه امسال شهید فواد اورنگی به عنوان آتش نشان نمونه معرفی شود و همه می دانیم که پوشیدن لباس آتش نشانی نیاز به روحیه ایثار، جهاد و فداکاری دارد که شهید فواد اورنگی این را دوباره به ما یادآوری کرد.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس اظهار کرد: در سال گذشته ۳۵۳۴ عملیات نجات توسط آتش نشانان شهرداری بندرعباس انجام شده است که ۱۴۷۹ مورد مربوط به عملیات اطفای حریق، ۲۰۵۵ مورد مربوط به عملیات امداد و نجات بوده که تعداد نجات یافتگان نیز ۲۰۹۶ مورد بود.
لیاقت افزود: ۳ دستگاه خودرو اطفایی آتش نشانی خریداری شده که تا پایان سالجاری به ناوگان آتش نشانی شهرداری بندرعباس افزوده می شود و همچنین یک دستگاه فوماتیک نیز تا پایان سال به ناوگان آتش نشانی شهرداری بندرعباس اضافه می شود. وی افزود: یک دستگاه خودروی دیگر نیز بعد از تغییر کاربری تا پایان سال به خودروی اطفایی ناوگان این سازمان افزوده می شود.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در ادامه گفت: در ۶ ماهه اول سال جاری هزار و ۷۸۰ عملیات توسط آتش نشانان شهر بندرعباس صورت گرفته که ۷۲۴ مورد مربوط به اطفای حریق و هزار و ۵۶ مورد نیز مربوط به امداد و نجات می باشد.
وی گفت: این سازمان آموزش نیروهای خود را در اولویت کاری قرار داده است.

لیاقت در پایان با تقدیر از اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس در راستای حمایت از این سازمان بیان کرد: امیدواریم با حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس بتوانیم تجهیزات و ماشین آلات این سازمان را به روز رسانی کنیم.

گفتنی است، ۲۴۰ نفر نیروی عملیاتی سازمان آتش‌نشانی شهرداری بندرعباس در ۱۱ ایستگاه آتش نشانی به خدمت رسانی مشغول فعالیت هستند.
در این مراسم از خانواده شهدای آتش نشان شهرداری بندرعباس فواد اورنگی، برکت جوذری و اسحاق مرادزاده تقدیر شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا