پیام تبریک شهردار بندرعباس به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در پیامی فرارسیدن چهاردهم تیر ماه، روز شهرداری ها و دهیاری ها را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

در پیام مهدی نوبانی آمده است:

شهرداری و دهیاریها نهادهای عمومی با ساختار خدمات رسانی به مردم می باشند که با استفاده از ظرفیت های قانونی در جهت پویایی حوزه سرزمینی خود با جدیت تمام گام بر می دارند.

بی شک برنامه ریزی و اجرای اقدامات موثر برای توسعه عمرانی، حمل و نقل عمومی، فضاهای سبز شهری، مدیریت پسماند، تامین آسایش و رفاه، بسط و تعمیق فرهنگ مشارکتی، تکریم مردم و پاسخگویی سریع و به موقع با هدف ارتقا سطح رضایتمندی شهروندان و دستیابی به شاخصه‌های یک شهر سالم، زیبا، توسعه یافته و پویا، نیازمند عزم و اراده جدی و خدمت صادقانه و جهادی مدیریت شهری است تا با برنامه‌ریزی‌های علمی و عملی مسیر توسعه همه جانبه شهر را هموار و فضایی مطلوب و با نشاط را برای زندگی شهروندان فراهم کند.
اینجانب چهاردهم تیر ماه سالروز تشکیل سازمان شهرداری و دهیاری را خدمت همه خدمتگزاران صدیق و تلاشگران عرصه مدیریت شهر و روستا، همکاران عزیزم در شهرداری بندرعباس و دهیاران شهرستان بندرعباس تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزوی توفیق روز افزون در خدمت رسانی بدون منت در سایه اتحاد و همدلی به شهروندان بزرگوار را از خداوند سبحان مسالت دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا