اجرای برنامه‌های عید بندگی تا عید ولایت به همت مجموعه شهرداری بندرعباس

شهردار بندرعباس گفت: به مناسبت دهه ولایت و اعیاد سعید قربان و غدیر که سالروز ولایت و امامت حضرت علی علیه السلام است برنامه‌های مختلفی با محوریت فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... با مشارکت شهروندان در محلات و بوستان های سطح شهر در حال برگزاری است.

مهدی نوبانی با تبریک دهه ولایت و امامت بیان کرد: اعیاد قربان و غدیر و دهه امامت و ولایت از مهمترین مناسبت های مذهبی است و شهرداری بندرعباس در راستای گرامیداشت این دهه و برای ایجاد رشد و نشاط اجتماعی، برنامه‌های متعددی از جمله جشن هایی در محلات برگزار می‌ کند.
نوبانی افزود: اهتزاز پرچم “علی ولی الله(ع)” در کوهستان پارک پنجه علی و همچنین پرچم “امیرالمؤمنین” در بوستان غدیر بندرعباس که بر روی آن جمله «مَنْ کُنْتُ مَوْلَاهُ فَهَذَا عَلِیٌّ مَوْلَاهُ» نقش بسته است برافراشته شد.
شهردار بندرعباس گفت: برپایی ایستگاه‌های صلواتی، آذین بندی معابر، خیابان ها و کوچه های شهر، برپایی نمایشگاه های فروش محصولات عفاف و حجاب و حمایت از موکب های سطح شهر در روز عید غدیر بخش دیگری از برنامه‌های مجموعه شهرداری برای این اعیاد است.
گفتنی است، در روز عید غدیر جشن باشکوهی همراه با پریایی ۱۱۴ موکب به طول هفت کیلومتر حد فاصل اسکله حقانی تا بازار ماهی فروشان با مشارکت شهروندان، شهرداری بندرعباس و دیگر دستگاه‌های اجرایی برگزار می شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا