همزمان با آغاز اعیاد شعبانیه و شب ولادت امام حسین (ع) آیین بهره برداری از زمین های ورزشی فوتبال ،بسکتبال ،والیبال و ایستگاه آتش نشانی شماره ١١بندرعباس

همزمان با اعیاد شعبانیه با حضور شهردار اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس و ساکنین محله سه راه برق مجموعه زمین های ورزشی و ایستگاه آتش نشانی شماره ١١ بندرعباس افتتاح شد.
شهردار بندر عباس در این مراسم گفت :تمام ظرفیت های شهرداری بندرعباس امروز در جهت خدمت به مردم است،در تلاش هستیم که توسعه شهر در همه مناطق محلات و نواحی به طور متوازن باشد.
نوبانی افزود :عدالت در توسعه محلات و مناطق باید بر قرار شود ،این مساله یکی از دغدغه های مهم ماست ،امروز شاهد افتتاح و بهره برداری از سه زمین ورزشی و ایستگاه اتش نشانی در محله سه راه برق هستیم این حرکت در راستای برقراری عدالت در توزیع منابع و امکانات بوده و قطعا ادامه دار خواهد بود.
شهردار خاطر نشان کرد :در کنار این سه زمین ورزشی فرهنگسرا شاهدهم بزودی به بهره برداری خواهد رسید ودر حوزه ورزش همگانی هم با همین نگاه برگزاری همایش های پیاده روی راگه را داریم که هر هفته در یک محله برگزار می شود
شهردار در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت :زیبا سازی شهر در همه مناطق و محلات در راستای عدالت اجتماعی و توسعه محلات أست
وًدر این راستا استفاده ازظرفیت هنرمندان بندرعباس و محلات برای زیبا سازی شهر بسیار اثر گذار و موثر بوده است.
شهردار بندرعباس تاکید کرد :از پیشنهادات و انتقادات شهروندان و صاحب نظران برای توسعه شهر استقبال میکنیم زیرا رضایتمندی مردم از مسؤلین مهمترین مساله برای مدیران شهری أست و هر نکته نظری برای توسعه شهر مفید باشد برای ما حایز اهمیت أست ،و هر جا کوتاهی دیده شود در روند خدمات دهی وظیفه داریم رسیدگی کنیم.
شهردار با اشاره به نزدیکی ایام عید نوروز گفت از سراسر کشور ما هر ساله مهمان داریم شهر باید برای مهمان نوازی و استقبال از مهمانان اماده باشدبرنامه های زیادی در شهر برای عمران و ابادانی داریم ، مجموعه پلهای پیامبر اعظم مهرگان نهضت اسفالت زیبا سازی سراسری شهر زیبا سازی و ساماندهی ورودیهای شهر ،بلوار شرقی ،پروژه فانوس دریایی ،شهر بازی توسعه پنجه علی و خانه های بومگردی از جمله کارهایی هست که باید به نتیجه مطلوب برسد.
شهردار افزود :قطعا بندرعباس متفاوتی را خواهید دید و با این اتفاقات چهره شهر به طور کامل دگرگون خواهد شد،بافت فرسوده شهر بازگشایی ها و نوسازی ها و اصلاح کالبدی محلات در حال شکل گیری هست ،برای بافت فرسوده حتما باید نگاه ملی و کشوری داشته باشیم تا بتوانیم نوسازی را شروع کنیم.
نوبانی اظهار داشت :مبلغ اعتبار پروژه هایی که امروز به بهره برداری رسید جمعا ٨٠ میلیارد ریال أست که ساختمان فرهنگسرا هم در همین مکان به زودی افتتاح خواهد شد.
شهردار بندرعباس در پایان عنوان کرد :از شورای شهر و همه کسانی که برای شهر بندرعباس دلسوزی و تلاش می کنند تشکر و قدردانی می کنم و در مسیر شکوفایی شهر همواره شهرداری بندرعباس امیدوارانه حرکت خواهد نمود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا