دیدار صمیمانه شهردار بندرعباس با استاندار هرمزگان

شهردار بندرعباس به همراه معاونين و جمعي از مديران شهرداري با استاندار هرمزگان ديدار و گفتگو كردند.

مهدی نوبانی در این دیدار صمیمانه که در ششمین روز بهار انجام شد ضمن ارائه گزارش عملکرد مجموعه از حمایت های استاندار محترم و همراهی مجموعه استانداری تقدیر و تشکر به عمل آورد . نوبانی تکریم مراجعه کنندگان و توجه به حق و حقوق شهروندان را مهمترین دغدغه همکاران خود بیان داشت و افزود از ماهها قبل آماده تعطیلات نوروز می شدیم و مقدمات را برای حضور هموطنان در شهرمهیا می نمودند.
مهدی نوبانی گفت: تعداد ١۵بوستان در این ایام برای اسکان مهمانان در نظر گرفته شده و شرایط و امکانات بوستانها توسط همکاران به صورت روزانه رصد میشود طبق آمار ٣۵ هزار چادر در این بوستانها تا ۶فروردین نصب شده که حدود٢٠٠هزار نفر از این فضا ها استفاده نموده اند و این آمار جدا از آمار غیر رسمی و اسکان هم وطنان در هتل ها و مهمان پذیر ها و مسافر خانه های شهر می باشد.
مهدی نوبانی با اشاره به بهره برداری از ٣٨پروژه در هفته دولت و بهمن ماه سال گذشته بیان داشت در حال حاضر سه پروژه بزرگ مهرگان و تقاطع غیر همسطح پیامبر اعظم و پل پیامبر اعظم فعال هستند همچنین پروژه بلوار شرقی شهر و سایر پروژه ها در مناطق چهارگانه نیز روند تکمیلی آنها طی می شود که تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.
در این دیدار مهدی دوستی استاندار هرمزگان که میزبان شهردار و مدیران شهری بندرعباس بودند با ابراز خرسندی از عملکرد شهردار عنوان کرد رضایت عمومی از وضعیت شهر در حوزه های مختلف از جانب مردم هست استاندار جایگاه بندرعباس را جایگاهی خاص ویژه و بسیار اثر بخش در حوزه تجارت و اقتصاد منطقه خواند.
مهدی دوستی اظهار کرد:محور توسعه پایدار نیروی انسانی أست و نیرو سازی و حفظ نیروهای کار آمد مهمترین وظیفه ماست که بندرعباس به عنوان یک بندر جهانی و منطقه ای مهم می تواند سد خروج نخبگان و نیروهای کارامد از کشور باشد.
دوستی خاطر نشان کرد تهیه بسته های سرمایه گذاری مهم ترین نیاز استان هرمزگان است سرمایه گذاری در استان باید به نقطه اوج و بالاترین حد خود برسد از شما میخواهم که در بخش سرمایه گذاری قوی عمل کنید در این حوزه باید قدرتمند عمل کنیم از سرمایه گذاران دعوت کنیم ما برای پروژه های شهری اگر بتوانیم و منع قانونی نداشته باشیم کمکهای فنی اعتباری خواهیم کرد.
استاندار هرمزگان با عنوان اینکه دغدغه ها و مشکلات اجتماعی همواره برای شهروندان آزار دهنده می باشد گفت حتما برای بحث متکدیان در مسیر های اصلی شهر و نزدیک به فرودگاه راه آهن و ترمینال مسافر بری باید چاره اندیشی شود این مساله در قدم و گام اول ورود مهمانان و مسافران به شهر بندرعباس أست و چهره فرهنگی و اجتماعی شهر را نازیبا نشان می دهد.
استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود تعین تکلیف دستفروشان این قشر زحمتکش را باید با شتاب بیشتری به نتیجه برسانیم. دوستی خاطر نشان کرد دستفروشان برای کسب وً کار در شهر حق و حقوقی دارند و نمیشود از فعالیت آنها به طور کلی جلوگیری کرد بلکه باید برنامه ریزی ها و تعین تکلف به سمت سویی باشد که فعالیت آنها سر و سامان بگیرد تا چهره شهر نازیبا نشود. اگر زمین یا فضای نیاز هست که واگذار شود استانداری همکاری لازم را خواهد داشت که بتوانیم دستفروشی را در مسیری درست ساماندهی کنیم و امرار معاش و بحث اقتصاد و معیشت این عزیزان به خطر نیفتد.
استاندار در پایان سخنان خود شهر جدیدشرق بندرعباس یک شهر مدرن هست و قاعده مند لا ساختارهای نو شهر سازی ساخته میشود و به معماری جنوب فضاهای فرهنگی ،فضاهای سبز کاشت درختان مثمر فضاهای بازی و نیازمندیهای یک شهر مدرن و نو در متد بین المللی توجه ویژه شده أست.
استاندار همچنین برای ایجاد شرایط نشاط آور و امید بخش در جامعه گفت کارهای مشترک زیادی باید انجام دهیم از رویدادهای نشاط آور و جشنواره ها فرهنگی هنری صد در صد حمایت میکنیم. حوزه فرهنگ و هنر یک بخش مهم و اثر گذار در جامعه ای أست که نیاز أست توجه ویژه ای به آن داشته باشیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا