روند اجرایی پروژه‌های بیمارستان ۵۳۱ تختوابی بندرعباس بیمارستان ۱۶۰‌ تخت‌خوابی میناب بررسی شد

استاندار هرمزگان طی نشستی، روند اجرایی پروژه‌های بیمارستان 531 تختوابی بندرعباس و بیمارستان 160‌ تخت‌خوابی میناب را مورد بررسی قرار دارد و بر تسریع در تکمیل این دو پروژه شاخص درمانی در هرمزگان تأکید کرد.

نشست هماهنگی بررسی روند اجرایی پروژه بیمارستان ۵۳۱ تخت خوابی بندرعباس و بیمارستان ۱۶۰ تخت‌خوابی میناب به ریاست استاندار هرمزگان برگزار شد.

در این نشست که با حضور رضا مدرس معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، حسین فرشیدی رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و محمد حردان نماینده ویژه استاندار هرمزگان در امور اجرایی مربوط به بیمارستان ۵۳۱ تخت‌خوابی بندرعباس برگزار شد، ضمن تأکید و اتفاق نظر در خصوص ضرورت پیشبرد اجرای این دو پروژه، درخصوص چگونگی امور اجرایی و بکارگیری منابع اعتباری مربوط به پروژه بیمارستان ۵۳۱ تخت‌خوابی بحث و تبادل نظر شد و ضمن ارائه راهکارهای اجرایی در این زمینه تصمیمات لازم اتخاذ شد.

دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان با تأکید بر آماده سازی و اجرای مگاپروژه بیمارستانی در موعد مقرر و پیش بینی شده، خواستار همکاری و هماهنگی همه دستگاه های مربوط و استفاده از ابزارهای لازم برای تسریع در تکمیل این بیمارستان شد.

در این نشست، روند پیشرفت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی آموزشی درمانی شهرستان میناب که در شش طبقه در حال اجراست نیز مورد بررسی قرار گرفت.

در حال حاضر فاز اول بیمارستان میناب شامل ساختمان‌ به متراژ ۱۶هزار و ۲۵۹مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۲۲۸ میلیارد ریال تکمیل شده است و پیش بینی می‌شود کل پروژه تا ۱۸ ماه دیگر در صورت تامین منابع مالی تکمیل و به بهره برداری برسد که با توجه به تأکید استاندار هرمزگان در خصوص اختصاص بودجه از محل اعتبارات سال جاری برای تکمیل این پروژه، احتمال بهره برداری پیش از موعد این بیمارستان وجود دارد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا