ضیافت افطار شهردار بندرعباس با نماینده وزارت امور خارجه ایران، کنسول هندوستان، قزاقستان و جمهوری خلق چین

شهردار بندرعباس با نمايندگان سياسی كنسولگريهای كشورهای چين، هند و قزاقستان و آقای اسكندری نماينده وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی در بندرعباس ديدار و گفتگو كرد.

در این نشست صمیمانه دو ساعته شهردار بندرعباس ضمن خوش آمدگویی مهمانان جلسه بر توجه شهرداری بندرعباس برگسترش ارتباطات با شهرهای مختلف در دنیا و شهرهای کشورهای هند، قزاقستان و چین تاکید کرد.
مهدی نوبانی افزود: بندرعباس شهری با فرهنگ های مختلف و آداب و رسوم غنی پوشش خاص و غذاهای بسیار خوشمزه و در تجارت و بازرگانی بسیار فعال و در صنعت رو به رشد و با دریانوردی عجین می باشد به همین خاطر باید این شهر در توسعه محیط شهری یک شهر ایده آل و زیبا در منطقه و حوزه خلیج فارس باشد.
شهردار بندرعباس ضمن اعلام آمادگی خود برای برقراری ارتباط و خواهر خواندگی با شهرهای هم تراز کشورهای میهمان در این جلسه گفت: تبادل اطلاعات کسب تجربه و سرمایه گذاری در حوزه های مختلف به خصوص گردشگری دریایی و انتقال تجربه های زیر ساختی در حوزه عمران شهر و معرفی فرهنگ ها، آداب و رسوم و هنرهای محلی مناطق مختلف برای ما بسیار حائز اهمیت و مهم است که امیدواریم بتوانیم با همکاری شما به نتایج خوبی برسیم.
نوبانی خاطر نشان کرد: شهر بندرعباس شهر خلاق حوزه صنایع دستی و بازیهای بومی و محلی است و در این راستا ما بازارچه دائمی عرضه صنایع دستی را در بوستان ولایت احداث کردیم و امیدواریم بتوانیم با ارتباطات خوب با شهرهای فعال در دنیا در حوزه صنایع دستی گام موثر دیگری در این مسیر برداریم.
در این ضیافت افطار و نشست صمیمانه نمایندگان کشورهای چین، هند و قزاقستان از شهردار بندرعباس تقدیر و تشکر کردند و خرسندی خود را از حضور در شهر بندرعباس اعلام نمودند و هر سه نماینده آمادگی خود را بر تقویت ارتباطات و همکاری ها با شهرداری بندرعباس اعلام نمودند.
شهرداربندرعباس در پایان ضمن تشکر از قبول دعوت و حضور در این نشست با اهدای لوح تقدیر از نمایندگان کشورهای چین هندوستان و قزاقستان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا