گزارش عملکرد نوروزی شهردار بندرعباس در صحن شورا

در اولين جلسه رسمي شوراي اسلامي شهر بندرعباس كه با ميزباني ريس و اعضاي محترم شوراي اسلامي شهر برگزار شد شهردار بندرعباس گزارش عملكرد حوزه هاي مختلف شهرداري را در ايام نوروز ارائه نمود.

نوبانی ضمن تشکر از همه سازمانها و نهادهای همکار در ایام نوروز گفت با تلاش تمرکز و برنامه ریزی های به عمل آمده خدمات به صورت شبانه روزی به گردشگران و مسافران ارائه شد.
شهردار بندر عباس افزود جلسات اولیه و تشکیل ستاد استقبال از بهار در آذر ماه سال ١۴٠١ تشکیل شد و این جلسات تا اسفند ماه ادامه داشت که به لطف خداوند و تلاش همکارانم میزبان شایسته ای برای هم وطنان بودیم.
شهردار بندرعباس خاطر نشان کرد نوروز ١۴٠٢با تمرکز بر افزایش خدمات و زیبایی های بصری شهر بندرعباس توانستیم چهره ای متفاوت از شهر بندرعباس را به نمایش بگذاریم که این روند ادامه خواهد داشت و سال جدید هم در جهت افزایش زیبایی ها و سیما و منظر شهری برنامه های زیادی را تدوین و در نظر گرفته ایم.
نوبانی تصریح کرد شهر علاوه بر توسعه عمرانی و زیر ساختی و فرهنگی و اجتماعی به شدت به معقوله زیبایی و سیما و منظر شهری نیاز دارد چرا که بخش اعظمی از هویت شهری در سیمای شهر مجسم میشود.
همچنین در این جلسه پس از ارائه گزارش مریم پاسالار مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس پیرامون اهمیت خواهر خواندگی و عملکرد امور بین الملل شهرداری بندرعباس در یک سال گذشته و توضیحات ریس کمیسیون فرهنگی شورا پیرامون خواهر خواندگی شهر بندرعباس با بندر نینگبو چین این پیشنهاد به رای گذاشته شد که با موافقت اعضای محترم شورا این اتفاق به زودی با امضای تفاهم نامه رقم خواهد خورد.
در بخش دیگری از دستور جلسه شورا پس از طرح و قرائت درخواست شهرداری پیرامون پرداخت پاداش به کارمندان و بن ماه مبارک رمضان به کلیه پرسنل این دو مورد با رای حداکثری اعضای شورا مصوب شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا