تجلیل از پیشکسوتان و بازنشسته های شهرداری بندرعباس

مراسم تقدير و تجليل از بازنشستگان شهرداري بندرعباس برگزار شد.

به همت اداره رفاه و سلامت شهرداری و مدیریت ارتباطات با حضور شهردار اعضای محترم شورای شهر و مدیران و مسؤلین شهرداری برای دومین سال متوالی مراسم تقدیر و تجلیل از بازنشسته های شهرداری بندرعباس برگزار شد.
مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در این آیین گفت بازنشستگی یعنی گرفتن مدال افتخار خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ،در دوران بازنشستگی روش زندگی آدم ها تغییر میکند و دوران بازنشستگی نقطه اوج فرهیختگی آدمی می باشد.
شهردار افزود:بازنشستگی فصل تازه ای از زندگی را برای انسان ها میسازد که به نوعی دوران طلایی زندگی هر فرد أست وخدمت به مردم با هیچ جشن و لوح و تقدیری قابل مقایسه نیست واین ضیافت إفطار جایی برای همبستگی و اتصال خانواده جدید و قدیم شهرداری أست.
شهردار در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت شهرداری بندرعباس آمادگی دارد از تجارب و دانسته های سال ها خدمت شما در مجموعه مدیریت شهری استفاده نماید ،بازنشستگان جزو شریف ترین افراد در هر مجموعه میباشند و عزت و احترام آنها بر ما واجب أست ومجموعه شهرداری بندرعباس در حال حاضر هر جایگاهی که دارد به واسطه تلاش شما عزیزان در سال های گذشته بوده أست.
نوبانی خاطر نشان کرد با افتخار واحترام برای دومین سال متوالی در خدمت خانواده ی بازنشستگان شهرداری هستیم وتجارب ارزنده و علم شما در بخش های مختلف مدیریت شهری همیشه برای کارمندان امروز راه گشا و مورد استفاده قرار میگیرد.
مطمئن باشید نام نیک أنسان های شایسته در هر مجموعه همواره مورد توجه شهروندان بوده أست.
امیدواریم این برنامه ذره ای از تلاش های شما را جبران کرده باشد.
همچنین رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در این مراسم با قدر دانی از زحمات بازنشستگان یادآور شد که دغدغه های مالی آنها باید برطرف شود و سالها تلاش و کوشش پرسنل به طور حتم باید موردقدرشناسی قرار گیرد.
جراره با اشاره به زحمات زیاد پرسنل شهرداری از بدو تاسیس این مجموعه تا به امروز افزود تجربه مهارت و علم بازنشستگان میتواند چراغ راه جوانان و پرسنل حال حاضر شهرداری باشد و از این ظرفیت باید به نیکی استفاده کرد.
فاطمه جراره با تشکر از شهردار بابت برگزاری این آیین بیان نمود از همه ی عزیزانی که قبول زحمت کردن و در این ضیافت افطار به همراه خانواده حضور دارند قدر دانی میکنم امیدوارم ارزش و اعتبار نیروهای شهرداری هم در زمان خدمت هم بعد از خدمت حفظ شود.
در پایان این مراسم از ١١٣ بازنشسته شهرداری با اهدای گل و لوح سپاس تقدیر شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا