شهردار بندرعباس در سومین جلسه کارگروه فضای سبز شهری: زیبا سازی شهر نقش مهمی در توسعه مبلمان شهری دارد

شهردار بندرعباس گفت: توسعه مبلمان شهری از جمله خواسته های بجا و مهم شهروندان است و شهرداری نیز زیبا سازی سطح شهر بندرعباس را یکی از اولویت‌های کاری خود قرار داده است.

سومین جلسه کارگروه فضای سبز و المان شهری به ریاست شهردار بندرعباس و با حضور معاونین شهردار، مدیران مناطق چهارگانه شهرداری، روسای سازمان های سیما، منظر و فضای سبز و سازمان فرهنگی ورزشی و مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری و جمعی دیگر از مدیران شهرداری برگزار شد.
مهدی نوبانی در این جلسه با بیان اینکه توسعه فضاهای سبز شهری، عامل مهمی در ایجاد شور و نشاط شهروندان است، بیان داشت: مجموعه مدیریت شهری در راستای ایجاد شور و نشاط شهروندان و جذب گردشگر، با استفاده از تمام ظرفیت های موجود جهت توسعه و رشد فضای سبز، المان های شهر، نورپردازی، دیوارنویسی و… تلاش می کند.
شهردار بندرعباس تصریح کرد: ساماندهی و بهبود فضاهای شهری شامل نورپردازی، دیوارنویسی، نصب المان و… برای سالجاری همانند گذشته در دستور کار شهرداری بندرعباس قرار دارد و شهرداری در همین راستا تلاش می کند مطابق با ایام مناسبتی سال، نورپردازی، نصب المان، نصب آذین بندی و… را انجام دهد.
نوبانی افزود: طرح‌های ارائه شده توسط مناطق چهارگانه در حوزه زیبا سازی، نورپردازی، دیوارنویسی، المان که قرار است در سالجاری در سطح شهر اجرا شود بعد از بحث و بررسی در این جلسه، جهت تصویب نهایی به شورای اسلامی شهر بندرعباس ارسال می شود.
شهردار بندرعباس در پایان گفت: امیدواریم با مشارکت و همراهی همه شهروندان فهیم شهر بندرعباس ‌شاهد پیشرفت، توسعه و آبادانی شهر باشیم.
گفتنی است: در این جلسه طرح های پیشنهادی زیبا سازی شهر برای سالجاری توسط مدیران مناطق چهارگانه شهرداری ارائه شد و پس از بحث و بررسی حاضرین در جلسه، جهت تصویب نهایی به شورای اسلامی شهر بندرعباس ارسال می شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا