مریم پاسالار رییس کار گروه شبکه‌های اجتماعی و تولید محتوا کمیته ی امور ارتباطات و اموربین الملل مجمع شهرداران کلانشهرها ایران شد

مدير ارتباطات و امور بين الملل شهرداری بندرعباس در سي و يكمين نشست كميته ارتباطات و امور بين الملل مجمع كلانشهرهاي ايران عنوان كرد :هم افزايي و تبادل نظر روابط عمومي ها در سطح كلان باعث رشد كيفي ،استفاده از تجربه ها و تبادل دانش و انديشه مي شود.

نشست کمیته روابط عمومی کلانشهرها اول تیر ماه با حضور ٢٠ مدیر ارتباطات در تهران برگزارشد مریم پاسالاردر این نشست بر ارتباطات نزدیک و دو سویه و بازدید های دوره ای از روابط عمومی های کلانشهر ها و تبادل نظر و انتقال و دانش تجربه های نو یکپارچگی تبلیغات محیطی ،تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی روابط عمومی ،تقویت امور بین الملل با همکاری وزارت امور خارجه در جهت پویایی روابط عمومی ها تاکید کرد.
پاسالارافزود :روابط عمومی جدا از خلاقیت و آفرینش نیست و حرفه روابط عمومی تحرک پویایی خلاقیت و هنر را در بر دارد و هر زمان روابط عمومی ها از این آیتم ها فاصله بگیرد دچار رخوت تکرار و سر در گمی خواهندشد.
مریم پاسالار همچنین در این جلسه بر لزوم آموزش های ضروری در سطح ملی را برای روابط عمومی ها پیشنهاد و بیان داشت :زنجیره آموزشی در روابط عمومی باید مداوم و فراگیر باشد و همواره نیاز به باز آموزی و تکرار دارد.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس :برنامه ریزی و تقسیم کار نظم و انضباط خوشرویی و خوشرفتاری همراه با سلیقه و کارگروهی را مهمترین عناصر روابط عمومی موفق و کارآمد عنوان کرد.
در ادامه این نشست کار گروههای رسانه و شبکه های اجتماعی و تولید محتوا ارتباطات و امور بین الملل کلانشهرها مشخص شدند که مریم پاسالار به عنوان رییس کار گروه شبکه‌های اجتماعی و تولید محتوا انتخاب شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا