جای خالی «دلسوزان مهسا» در «اردوهای درمانی» نقاط محروم هرمزگان

یک جوانی بنام دکتر مهری با تخصص ناب و پول‌آور (رادیولوژیست) از تهران می‌آید با دستگاه سنوگرافی شخصی به ارزش یک‌میلیارد تومان در شهرستان دور افتاده پارسیان طی ۴ روز پانصدنفر را رایگان ویزیت می‌کند.

به عبارتی یعنی ۱۰۰ میلیون تومان رایگان به نفع مردم کم‌برخوردار هرمزگان حالا ایشان را مقایسه کنید با بقیه دکترهای سنوگرافی سطح استان مخصوصاً «دلسوز مهسا جناب دکتر کرم پور و ایادی» که اعتقادی به انجام رسالت پزشکی به نفع مردم تنگ‌دست ندارند و برای کسب درآمد روزی ۱۰۰ میلیون تومان برای هر مطب شخصی خود مانع از انجام خدمات سنوگرافی در بیمارستانهای دولتی هرمزگان می‌شوند.

واقعاً برای این مدعیان بی‌رحم مهمه که با موضع‌گیری‌های کلاسیک خود جوانان را فریب بدهند و اغوا کنند و مردم را بی‌اندازند کف خیابان و نهایتاً در معرض برخورد قضایی قرار بگیرند قطعاً خیر.. برای این دسته از خواص فقط گرفتن ویزا و اقامت کشورهای آنچنانی ارجعیت دارد می‌بینید که در میدان عمل پای کار مردم نیستند.

الان گروه جهادی ستاد مردمی استانداری هرمزگان هفدهمین اردوی درمانی خودش را در پارسیان به اتمام رساند و خدمات گسترده‌ درمانی و دارو را به صورت رایگان به مردم ارائه دادند: فقط ۲۸ دندان پزشک حضور داشتند به اضافه متخصصان داخلی، زنان و اطفال؛ بیماران بسیاری برای جراحی‌های بزرگ ارجاع شدند به مراکز تخصصی صاحب‌الزمان و خلیج‌فارس جهت درمان تکمیلی بستری شوند.

خب شما دلسوزان مهسا که دلتان برای مردم شهر خودتان نمی‌سوزد حداقل چوب لای چرخ دولت و سایر پزشکانی که به صورت رایگان کار می‌کنند ندهید مردم گناه دارند اصلأ به شما، چه ربطی دارد دولت و پزشکان خادم ملت دارند خدمات رایگان ارائه می‌دهند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا