انعقاد تفاهمنامه مشترک میان اتاق بازرگانی بندرعباس و تعاون روستایی استان هرمزگان

تفاهمنامه همکاری مشترک میان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس با حضور صفا ریاست اتاق و دکتر رضایی دبیر کل اتاق بازرگانی بندرعباس، اسد پور مدیر تعاون روستایی استان هرمزگان و فرحناز علوی نائب رییس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی بندرعباس منعقد شد.

محمدرضا صفا ساعتی پیش (۹ آذرماه) در حاشیه امضا این تفاهمنامه بیان داشت: کاشت، برداشت و فروش محصولات کشاورزی در استان باید بر اساس الگو تعیین شده و اصولی صورت پذیرد ولی متاسفانه در حال حاضر کشاورزان با مشکلات عدیده ای برای فروش محصولات خود روبرو هستند.

وی ا فزود: اتاق بازرگانی بندرعباس با تشکیل کمیسیون های مختلف در اتاق و بررسی مشکلات و موانع سعی دارد بازارهای خارجی را برای فروش محصولات چهار فصل استان هرمزگان تقویت نماید.

صفا با بیان اینکه تمام تلاش ما برای دستیابی به بازارهای هدف است، افزود: کشاورز امید می خواهد و قطعا برای ادامه کار به الگوی کاشت نیاز دارد و باید محصولاتی که در استان کاشته می شود بازار آن از قبل مهیا باشد.

وی بیان داشت: بر اساس این تفاهمنامه اتاق بازرگانی بندرعباس آمادگی خود را به منظور ارتقا سطح علمی و مهارتی ارکان و اعضا تعاونی های روستایی و تولید و کشاورزی در زمینه فعالیت های عمل آوری و ببسته بندی محصولات کشاورزی، بازار رسانی محصولات کشاورزی و سایر موارد حسب درخواست سازمان تعاون روستایی اعلام می دارد.

صفا بیان داشت: همینطور اتاق بازرگانی همکاری لازم جهت دریافت کارت بازرگانی ویژه شرکت های تعاونی روستایی و اتحادیه های معرفی شده از سوی سازمان را به عمل خواهد آورد.

سازمان تعاونی روستایی نیز در این تفاهمنامه آمادگی خود را برای تشکیل کمیته مشترک تجاری و اقتصادی اعلام نمود.

همچنین این سازمان آمادگی خود را به منظور تامین محصولات کشاورزی باکیفیت و بدون واسطه و قابل عرضه در بازارهای خارجی از ظظریق شبکه تعاون روستایی را اعلام کرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا