چند نکته در پاسخ به رانت ۲۰ میلیاردی نماینده بندرعباس از پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس

احمد مرادی نماینده بندرعباس که مدعی مطالبه گری و شفافیت است و دارد از این راه نان می‌خورد، بایستی بررسی شود که این شعارها چقدر واقعی و چقدر غیرواقعی است.

در ابتدا جناب مرادی که دفترش را برده داخل مسجد قدس بندرعباس با توجه به اینکه مسجد وقفی است و افرادی که وقف کردند رضایت ندارند که آنجا کار سیاسی و انتخاباتی بشود و این نماینده بایستی بفهمد که مسجد جای بازی‌های سیاسی نیست و موجبات بدبینی مردم را نسبت به مسجد فراهم نسازد.

دوم؛ جناب مرادی در مورد فیش حقوقی خودش و همسرش که مأمور به خدمت شده به دفتر ایشان هیچ پاسخ درستی ندادند فقط در تشریح این عملکرد یک‌سری افراد در فضای مجازی خاطراتی در مدح و ستایش این نماینده تعریف کردند ، بایستی دقیقاً مشخص کنند جناب مرادی که آیا ۱۰ روز مأموریت و ۱۵۰ ساعت اضافه کار در فیش حقوقی خانم ایشان که کارمندان استانداری هرمزگان هست از سوی سایر کارمندان در سخت‌ترین شرایط مالی به سر می‌برند درسته یا نه.

سوم؛ باتوجه به اینکه جناب مرادی طی این ۴ سال گذشته تا جای راه داشت در عزل و نصب‌ها دخالت کردند با «مرحوم جادری» به خاطر اینکه مطیع ایشان نبود شاهد بودید چه بی‌آبروی در مراسم معارفه ایشان از خود بروز داد و در زمان انتصاب آقای دوستی چه حرکات و حرف‌های پوپولیستی درآورد و حتی تهدید کرد که در مراسم شرکت نمی‌کنم و بعد هم شاهد بودید که نفر اول رفت نشست در مراسم تودیع معارفه استاندار جدید، حتی جناب مرادی برای عمل قلب خودش هم با «مردم بازی» می‌کرد چند تا عکس منتشر کرد که در بیمارستان شهید محمدی بصورت بدحال افتاده روی تخت اما برای انجام عمل قلبش رفت تهرآن انجام داد!؟ یک مورد بزرگ از دخالت‌های غیر قانونی مرادی در مجتمع کشتی‌سازی است که از داماد خواهر ، داماد ، خواهر زاده تا برادر دیپلمه‌اش را اونجا به مدیر ارشد کشتی‌سازی رسانده همچنین خواهرزاده‌‌اش آقای هردان را با فشار توانست آنجا به معاونت و عضو هیئت مدیره برساند و هردان هم بعد از استقرار آمد خواهر خانمش آورده بعنوان مدیر اداری مالی، دختر عموشو آورده به عنوان مدیر حقوقی، شوهر دخترخاله را آورده و چندتا پیمانکار دیگه، دقیقاً جناب مرادی بفرما این اون شفافیت و صداقتی است که در موردش با مردم حرف میزنی ، بومی بومی میگی برای خودته یا برای مردم!؟ که البته در این‌باره و در مورد صفحه اول شناسنامه جناب مرادی و ادامه افشاگری‌ها نکاتی هست که بماند برای بعد تا بومی بومی بودن ایشان هم مشخص بشود.

چهارم؛ آقای نماینده که مدعی نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس هست بایستی این وضعیت کپسول گاز ، گاز مایع و پمپ بنزین‌ها باشد در صورتیکه همه مصوبات آنها از زیر دست جناب مرادی از داخل کمیسیونی که ازش دم می‌زند اومده بیرون بعد مردم را بازی می‌دهد که من نامه زدم به رییس جمهور و چهار خط هم در فضای مجازی پخش می‌کند میخواهی مردمو فریب بدی، شما (مرادی) اونجایی که در کمیسیون باید پیگیری کنی نمی‌کنی بعد در استان با دوخط نامه میزنی خطاب به رییس جمهور در فضای مجازی پخش می‌کنی که من پیگیرم با مردم شفاف باشید با مردم صادق باشید چرا ٩۵ درصد مدیران غیر بومی مخصوصاً اصفهانی‌ها را در صنایع جناب مرادی مطالبه‌گری نمی‌کنی فقط دنبال طایفه‌سالاری خودت در صنایع هستی؟!

موضوع بعد ۲۰ میلیارد تومن نفت ستاره است که مردم بایستی بدانند کار خارق‌العاده‌ای انجام نگرفته و این ۲۰ میلیارد تومان از وظایف مسئولیت اجتماعی نفت ستاره است که باید در استان و پس از تصویب هیأت عامل، هزینه می‌شد و همگان می‌دانند جناب مرادی هدفش از اصرار برای اجرای این پروژه‌های خُرد ورزشی آنهم قبل از انتخابات مجلس چیست؟

اگر جناب مرادی همچنین نامه ۲۰ میلیاردی از یک نماینده دیگر با حمایت استاندار منتشر می‌شد آیا واقعاً چنین واکنشی نشان می‌دادید؟ که برای اثبات حقانیت جناب مرادی اجازه دهید با مکاتبه ویژه استاندار هر یک از نمایندگان و سایر کاندیداها از سایر صنایع مانند فولادها و ایزوایکو نفری ۲۰ میلیارد بگیرند!

آیا واقعاً باز هم سکوت می‌کنید جناب مرادی که به رقبای شما بدهند و به شما ندهند؟!

جناب مرادی یادمان نمی‌رود که در مصاحبه‌های پیشین خود بصورت شفاف شما این دولت را نه موفق می‌دانستید و نه موفقیت آن را احتمال می‌دادید، حال چه شده است که نزدیک انتخابات و سفر رئیس جمهور و پس از این مکاتبات طرفدار دولت و استاندار شدید؟

جناب مرادی حرف شما درباره شورای برنامه‌ریزی خیلی خنده‌دار است در پاسخ نامه استاندار بصورت واضح آقای‌ جعفرپور شماره حساب و نام صاحب حساب را خواسته‌اند، حالا که لو رفته ادعا می‌کنید که باید در شورای برنامه ریزی استان مطرح و تصمیم گیری شود و پول در حساب تربیت بدنی است! آیا آقای جعفرپور مدیرعامل پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس از این مسائل بی‌اطلاع هست یا حالا دارید ماله کشی می‌کنید؟

شما عادت کردید به هوچی‌گری بروز رفتار پوپولیستی ، وقتی هم جوابتو میدن پرخاش می‌کنید نمونه‌اش هم رفتار «آدم شما» در شورای شهر است زننده‌ترین وقیحانه‌ترین حرف‌هایی که حتی منافقین و ضد انقلاب دشمن‌های این مملکت جرأت نکردند به روحانیت بزنند آدم شما دارد به روحانیت این استان می‌زند، چون در سایه شماست، دارد این حرف‌ها را می‌زند، وگرنه مگر کسی جرأت دارد چنین حرف‌های گستاخانه‌ای به زبان بیاورد.
امیدوارم این حرف‌ها باعث بشود شما تکونی بخورید چون مردم روشن شدند و آگاه شدند اگر می‌بینید به شما حرفی نمی‌زنند از بی‌کسی و مظلومیت مردم استان است چون نماینده ندارد به مرگ فکر کنید چون مرگ باعث می‌شود انسان رفتارش را اصلاح کند ، رویه‌ات را باید تغییر بدی و میکروفن این رسانه برای شما بازه حرفی داری بیا از همین رسانه‌ پخش می‌کنم ، اما نوع پاسخگویی شما جناب مرادی ثبت شکایت مستقیم و نیابتی از خبرنگار و منتقدانه و بدان این «بگیر به ببندها» و شکایت‌ها دهن‌ها بسته نمی‌شه ، مردم آگاه و بیدار هستند موضوعات را بهتر از منو شما می‌فهمند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا