اعتراف ارتباط کارشناس روابط عمومی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر با شبکه تلویزیونی Manoto TV

احسان ستوده در پیج شخصی خود خبر از ضبط یک آهنگ و ارسال آن برای شبکه برون مرزی منوتو داد جالبه یک کارشناس روابط عمومی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر با شبکه‌های معاند ارتباط نزدیکی دارند.

استفاده و استخدام عواملی که با شبکه‌های خارجی ارتباط دارند در مجموعه صنعتی کرمان در حالی صورت می‌پذیرد که بسیاری از جوانان مؤمن و انقلابی را به بهانه‌های مختلف از روابط عمومی های شرکت‌های منطقه گل گهر کنار گذاشتند، که امروز شخصی بنام احسان ستوده را به عنوان سرپرست روابط عمومی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر مشغول بکار کردند که علنی در پیج اینستاگرام خود با افتخار از ارسال فیلم خود و دخترش در حال نوازندگی به شبکه سلطنت طلب و معاند «من و تو » خبر می دهد.
این شبکه که در دشمنی با ملت ایران و فتنه انگیزی گوی سبقت را از سایر شبکه‌های معاند ربوده است در حال حاضر بلندگوی رسمی سلطنت طلبان است و با بودجه‌ و حمایت‌های سازمان سیا تأسیس شده که اخیراً پس از حمایت از آشوبگران و فتنه انگیزان در سالهای قبل به بلندگوی رژیم صهیونیستی تبدیل شده و به نحوی از جنایات صهیونیست ها دفاع می کند که خود شبکه های اسرائیلی اینگونه دفاع نمی کنند .
جای تعجب است که حراست شرکت یاد شده و دستگاه‌های امنیتی استان در شرایطی که کشور همواره از سوی دشمنان و بلندگوهای تبلیغاتی آنان مورد تهدید قرار می گیرد اجازه فعالیت با مرتبطین و هواداران این شبکه ها در سمت های حساس و مهمی همچون روابط عمومی مجموعه‌های اقتصادی را می دهند.
در همین راستا بسیاری از اقشار و جوانان انقلابی استان کرمان در تماس با دفتر سایت ضمن ابراز نگرانی از این اتفاق خواستار برخورد قانونی با شخص یاد شده هستند و خواستار جایگزینی وی با نیروهای مؤمن و انقلابی در این سمت حساس هستند.
منتظر توضیح قانع کننده مدیر شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر در رابطه با بکار گیری نیرویی که با افتخار از ارتباط خود با شبکه های ضد انقلاب یاد می کند ، جهت اطلاع رسانی به مردم هستیم.


انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا