تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای شهرداری بندرعباس

به مناسبت هفته دفاع مقدس از هفت خانواده معظم شهدای شهرداری بندرعباس قدردانی شد.

طی مراسمی با حضور مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، سردار سرتیپ پاسدار محمد مارانی فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه، اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، جمعی از مسؤلان استانی و مدیران شهرداری، از خانواده های معظم و معزز شهدای شهرداری بندرعباس در دوران دفاع مقدس و همچنین شهدای دوران خدمت تجلیل شد.
مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدا و همچنین تبریک هفته دفاع مقدس بیان کرد: امنیت و آرامش امروز را مدیون رشادت های شهدا و ایثارگران هستیم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بر همه آحاد جامعه لازم است و هرچه امروز داریم مدیون و مرهون دفاع مقدس، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان آن دوران است.
شهردار بندرعباس گفت: زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم از خانواده های معظم شهدا را وظیفه خود می‌دانیم.
نوبانی افزود: شهرداری بندرعباس هفت شهید را تقدیم انقلاب و کشور نموده است که ۴ شهید در دوران دفاع مقدس در عملیات های کرخه و فاو به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و همچنین ۳ شهید دیگر در دوران خدمت خود در مجموعه شهرداری به شهادت رسیدند.
نوبانی در پایان با بیان اینکه برای مجموعه شهرداری بندرعباس تحلیل از خانواده شهدا افتخار است، بیان کرد: امیدواریم پیرو و خادم راه شهدا باشیم و بتوانیم با الگو گیری از ایثار، فداکاری، شهامت و رشادت این عزیزان در راستای توسعه، آبادانی و پیشرفت شهر بندرعباس و کشور ایران گام برداریم.
در ادامه جلسه سردار سرتیپ محمد مارانی با تبریک هفته دفاع مقدس به بیان خاطرات خود از زمان جبهه و جنگ و همچنین خاطراتی از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت.
فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه گفت: فلسفه جنگ و دفاع مقدس، دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی، دین اسلام و کشور بود چرا که صدام با حمایت ابرقدرت ها در تلاش برای نابودی دین اسلام بود.
سردارمارانی افزود: در دوران دفاع مقدس بیش از ۳۶ هزار دانش آموز و همچنین قریب به ۲۰۰ هزار شهید تقدیم انقلاب شد که این نشان دهنده حضور مردم برای حفظ انقلاب و دین اسلام بود.
فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه در پایان گفت: پیشرفت های علمی و نظامی در همه زمینه ها از برکات دفاع مقدس می باشد و امنیتی که امروز در جامعه ما وجود دارد در دنیا بی نظیر است.
در این مراسم از کتابی با موضوع دفاع مقدس و با عنوان به دنبال نشانی(زندگینامه پاسدار شهید باقر پالاهنگ) رو نمایی شد، که این کتاب با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان نوشته شده است.
گفتنی است، در پایان مراسم از خانواده های معظم شهدای شهرداری با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.
انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا