ساماندهی کارگران فصلی با افتتاح پروژه ایستکار

همزمان با آغاز هفته وحدت ساختمان استقرار کارگران فصلی موسوم به ایست کار در راستای ساماندهی کارگران جویای کار افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

ساماندهی کارگران فصلی با افتتاح پروژه ایستکار
۱۴۰۲/۰۷/۰۶ – ۱۵:۴۵
– تعداد بازدید: ۶۹
– تعداد بازدیدکننده: ۶۶
زمان مطالعه۱ : ۳ دقیقه
/appsettingFree
روایت خدمت شهرداری بندرعباس؛
ساماندهی کارگران فصلی با افتتاح پروژه ایستکار
همزمان با آغاز هفته وحدت ساختمان استقرار کارگران فصلی موسوم به ایست کار در راستای ساماندهی کارگران جویای کار افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

همزمان با آغاز هفته وحدت ساختمان استقرار کارگران فصلی موسوم به ایست کار در راستای ساماندهی کارگران جویای کار افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس، طی مراسمی با حضور مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، رئیس و اعضای شورای شورای اسلامی شهر بندرعباس، حسن صادقی رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری و قائم مقام خانه کارگر ایران، عباس امینی زاده شهردار سابق بندرعباس، مسئولان شهری و مدیران شهرداری و جمعی از کارگران فصلی ساختمان ایست کار به بهره‌برداری رسید.
مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت با بیان اینکه ارائه خدمت به شهروندان از اولویت‌های مجموعه شهرداری می باشد، تصریح کرد: پروژه ایست کار یک پروژه مهم و حیاتی برای شهر بندرعباس و دغدغه همه مسئولین بود.
نوبانی گفت: ساختمان ایستکار در زمینی به مساحت ۲۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان حدود ۳ ماه به بهره‌برداری می‌رسد و کارگران که در کنار خیابان‌ها منتظر کسب روزی حلال بودند در فضایی آرام و خنک، پذیرش و ثبت نام می شوند و شهروندان که در سطح شهر به کارگر نیاز دارند می‌توانند با امنیت خاطر و دسترسی راحت‌تر جهت انجام فعالیت‌های ساختمانی خود از این کارگران استفاده کنند.
شهردار بندرعباس در ادامه افزود: بیشترین هدف ما از افتتاح این ساختمان حمایت از قشر مظلوم و زحمتکش کارگر می باشد و این ساختمان با مشارکت دستگاه های دیگر، جهت ساماندهی کارگران فصلی آماده شده است.

مصیب نظری رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز در این مراسم با تبریک هفته وحدت گفت: در سالروز شکست حصر آبادان هستیم، در زمانی که با نوا و نفوذ کلام امام راحل، سدهای حصر آبادان شکسته شد، حصرهای فکری و طرحی ما نیز در زمان حاضر شکسته شود و طرحی نو بیندازیم.
نظری با تقدیر از کار شایسته مجموعه شهرداری بندرعباس گفت: از تمامی کسانی که ایده و اجرای این طرح را انجام دادند قدردانی می نمایم، ما اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس برای مسائل عموم و به خصوص مستضعفین منسجم و متحد عمل می‌کنیم.
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در ادامه افزود: از شهرداری درخواست می‌شود در نقاطی که تجمع کارگری در شهر هست این نوع ساختمان‌ها را افزایش دهد.
وی گفت: آنچه که بندرعباس را به نقطه موفقیت نزدیک می کند وحدت است و امید است با وحدت، همفکری و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی بتوانیم خدمات رسانی شایسته و بهینه به شهروندان ارائه دهیم.
نظری در پایان تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در عرصه امیدآفرینی قدم برداریم، که قدم در این عرصه، کمک به پیشبرد اهداف رهبری معظم انقلاب اسلامی و همچنین شیوه و روش پیامبر بزرگوار اسلام می باشد.

حسن صادقی، رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری و قائم مقام خانه کارگر ایران در این مراسم بیان کرد: ساماندهی نیروی کار ساختمانی و سازماندهی کردن آنها در قالب این گونه ایستگاه‌های کار و تلاش، همواره مد نظر می باشد.
صادقی گفت: طبقه کارگر ساختمانی، طبقه زحمتکش، فاقد پشتوانه و مظلوم هستند.
رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری، با تقدیر از مهدی نوبانی شهردار بندرعباس و مجموعه شهرداری در راستای افتتاح این پروژه بیان کرد: در سایه تلاش شهرداربندرعباس، که نگاهش به منابع انسانی نگاهی عزتمند و عزت آفرین است راه اندازی پروژه فوق جای تقدیر دارد و این تقدیر صرفاً نباید لسانی باشد، بلکه می‌بایست همراهی و همکاری دیگر دستگاه‌ها برای ساماندهی نیروی انسانی در حوزه کارگران ساختمانی شاهد باشیم.
این مقام مسئول در ادامه افزود: انقلاب اسلامی با نگاه خدمت به قشر مظلوم و مستضعف جامعه شکل گرفت و اگر مسیر تاریخ انقلاب اسلامی را نگاه کنیم قوانینی که در حوزه کارگری تصویب شده است یکی پس از دیگری در جهت حمایت از کارگران می باشد.
صادقی در پایان گفت: امیدوارم نوع نگاه شهردار بندرعباس با ایجاد امکانات نسبت به طبقه کارگر که عزتمندی و عزت آفرینی به همراه داشته، بر همه بخش‌ها هم قوه مقننه، مجریه و قضاییه حاکم بشود تا رضایتمندی شهروندان افزایش یابد.
گفتنی است، ساختمان ایستکار در محدوده منطقه یک شهرداری بندرعباس و روبروی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان در بلوار امام خمینی(ره) قرار دارد که اختصاص زمین توسط شهرداری صورت پذیرفته که مجری آن خانه کارگر است و با نظارت سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بندرعباس این پروژه ساخته شد.
انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا