بزرگداشت روز پزشک توسط شهرداری بندرعباس

به مناسبت بزرگداشت زادروز ابوعلی سینا و روز پزشک، از تعدادی پزشک حوزه سلامت و درمان شهر بندرعباس توسط شهرداری بندرعباس تجلیل گردید.

با حضور مهدی نوبانی شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، رئیس مرکز بهداشت، تعدادی از رؤسای بیمارستان های بندرعباس، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری و مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از تعدادی پزشک شهر بندرعباس تجلیل شد.

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در این جلسه با تقدیر از زحمات تمامی پزشکان و تبریک فرا رسیدن این روز، بیان کرد: تلاش‌های ارزنده شما پزشکان همواره نوید بخش حیات و سلامت مردم است و نقش بی بدیل شماها در تأمین سلامت غیر قابل انکار می باشد.
شهردار بندرعباس گفت: جامعه پزشکی بعنوان پرچمدار حوزه سلامت و تندرستی در کشور می باشد و امیدواریم بتوانیم با ایجاد زیر ساخت‌های لازم و هم افزایی بین دستگاه های مربوطه مسائل، مشکلات و دغدغه های حوزه سلامت مردم به حداقل برسانیم.

نوبانی افزود: ما در مجموعه مدیریت شهری آمادگی هر نوع همکاری با حوزه بهداشت و درمان استان هرمزگان و شهر بندرعباس را داریم تا شاهد کاهش مشکلات باشیم.
گفتنی است، در این جلسه هر یک از حاضرین به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در این زمینه پرداختند و مسولین حوزه سلامت حاضر در جلسه از شهرداری بندرعباس در راستای جمع آوری پسماندهای بیمارستانی، توسعه فضای سبز مراکز درمانی و… درخواست همکاری داشتند که شهرداری بندرعباس نیز در این زمینه قول مساعدی داد.

در پایان مراسم از ۴۰ پزشک، روسای برخی بیمارستان های شهر بندرعباس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از سوی مهدی نوبانی شهردار بندرعباس با اهداء لوح سپاس و شاخه گل تقدیر و تشکر صورت گرفت.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا