دیدار مدیران شهرداری بندرعباس با خانواده شهید خبرنگار یوسف دقت

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس و جمعی از مدیران شهرداری بمناسبت هفته خبرنگار با خانواده شهید یوسف دقت دیدار داشتند.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس و جمعی از مدیران شهرداری بمناسبت هفته خبرنگار با خانواده شهید یوسف دقت دیدار داشتند.

مریم پاسالار مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل، رسول جهانداری رئیس سازمان و مسلم عاشوری معاون سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس در آستانه فرارسیدن هفته خبرنگار با خانواده شهید خبرنگار یوسف دقت دیدار و گفتگو داشتند.

مریم پاسالار در این دیدار با تبریک فرا رسیدن هفته خبرنگار و با تاکید بر لزوم حفظ دستاورد‌های شهدا بویژه شهدای عرصه رسانه، بیان کرد: ما باید با تاسی از شهدا، امید، نشاط و سرزندگی و اخبار خوب و امید بخش را به جامعه اسلامی مان منتقل کنیم.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس گفت: شهیدان با ایثار و از خودگذشتگی توانستند به مقام والای شهادت دست یابند، ان شاءالله ما بتوانیم از ادامه دهندگان راه آنها باشیم و حضور در کنار خانواده های شهیدان، جانبازان و ایثارگران برای ما افتخار است.

گفتنی است، شهید یوسف دقت در سال ۱۳۴۱ در بندرعباس متولد شد.
وی خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی و مسئول روابط عمومی سپاه بود که در ۲۲ مرداد ۱۳۶۰ در محله شریعتی زادگاهش مورد سوءقصد گروه‌های ضدانقلاب قرار گرفت و به شهادت رسید.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا