حکایت مهندسی انتخابات فدراسیون والیبال به قیمت سقوط آزاد

نامه فریدون الهامی مربی بین المللی والیبال و‌مدرس دانشگاه ( ۱۵ سال عضو مجمع فدراسیون والیبال ) به کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان در آستانه برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون والیبال بعد از شکست تیم ملی در فینال قهرمانی مردان آسیا در ارومیه

متن نامه بدین شرح است:
جناب آقای دکتر کیومرث هاشمی بزرگوار

سرپرست محترم وزارت ورزش و جوانان

سلام و عرض ادب و آرزوی موفقیت جنابعالی در منصب عالی سرپرستی وزارت ورزش و جوانان…

بدون مقدمه به اصل موضوع می پردازم؛

جناب آقای هاشمی بزرگوار فینال قهرمانی مردان آسیا را از نزدیک شاهد بوده و حقارت والیبال را از نزدیک کاملاً لمس نمودید آنهم در شهر ارومیه سرزمین عاشقان والیبال و در حضور دیدگان هزاران مشتاقی که زندگی آنها با والیبال گره خورده است.

جناب هاشمی عزیز کسی که در مقابل ژاپن تسلیم شد و نتیجه را واگذار نمود تفکرات شخص داورزنی و اطرافیانش بود زیرا با برنامه‌ریزی‌های غلط در ۴ سال گذشته والیبال ایران را ۲۰ سال به عقب برده و ادامه حضور ایشان یا اطرافیانش در این مسند خسارت جبران ناپذیری به بدنه ورزش کشور وارد خواهد آورد ، آن از نتیجه لیگ ملت‌ها که از بین ۱۶ تیم چهاردهم شدیم این هم از باختی که با هزینه ده‌ها میلیارد تومانی بابت میزبانی در فینال قهرمانی مردان آسیا مقابل ژاپن بدست آوردیم.

جناب آقای هاشمی بزرگوار مگر یک کارمند دولت چند سال می‌تواند کار کند که هنوز جناب داورزنی با ۴۴ سال کار کردن بازنشسته نشده تا فرد اصلحی از خانواده والیبال جایگزین ایشان گردد ؟

جناب آقای هاشمی عزیز داورزنی در ۲ دولت با حمایت سلطانی‌فر و سجادی مجوز از رییس دولت برای ماندن در والیبال گرفته است که جای سؤال دارد واقعاً مگر در کشور قحط المدیر است یا ماندن ایشان میراثی است که به دیگران نمی‌رسد ؟

جناب آقای هاشمی بزرگوار با عنایت به اینکه از نظر رییس جمهور محترم جنابعالی گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان بوده و با توجه به سوابق ارزنده و حمایت قاطبه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با رأی قاطع انشاءالله وزیر آینده ورزش و‌جوانان می شوید ، جای بسی خرسندی و‌ مباهات دارد و لازم می‌دانم با توجه به تجربیات ۲۰ ساله حضور در والیبال کشور مطالبی را راجع به انتخابات آینده این رشته ورزشی مهم که در آبان ماه سالجاری است خدمتتان عارض گردم.

داورزنی در حال لابی گری برای گرفتن مجوز مجدد و تمدید ماندن در این پست است که قطعاً جنابعالی و دستگاه‌های نظارتی این اجازه را به ایشان نخواهید داد و از ثبت نام مجددشان جلوگیری می نمایید زیرا مهندسی انتخابات از سوی داورزنی به شکلی صورت گرفته است که بیش از ۲۰ رییس هییت استانی به عبارتی بیش از نیمی از اعضای مجمع انتخاباتی را که منتقد رفتار مدیریتی ایشان بوده را عوض نموده تا بتواند از آرا افراد جدید ، به نفع خود در انتخابات استفاده نماید.

جناب آقای هاشمی بزرگوار در شرایط فعلی والیبال کشور و مهندسی اعضای مجمع در صورت عدم حضور داورزنی باز هم اطرافیان ایشان حتی اگر ضعیف‌ترین گزینه هم باشد بدلیل بودن اعضای همسو در ترکیب مجمع برنده انتخابات اطرافیان داورزنی خواهند بود.

جناب آقای هاشمی بدلیل نارضایتی اهالی والیبال از وضع موجود و برنامه ریزی جهت مهندسی انتخابات آینده والیبال از سوی داورزنی و اطرافیانش ، پیشنهاد می گردد پس از پایان دوره ۴ ساله داورزنی ( ۲۸ آبانماه ۱۴۰۲ ) یکی افراد مورد وثوق که اشراف به وضعیت والیبال کشور داشته را بعنوان سرپرست فدراسیون والیبال منصوب تا ضمن بررسی وضع موجود ، شرایط عادلانه‌ای برای برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون والیبال فراهم و بستری برای حضور مدیران توانمند ، پاکدست و تحصیل کرده والیبالی به عنوان کاندیدا در این رقابت فراهم گردد.

یقین داشته باشید در صورتی که سرپرست برای فدراسیون منصوب ننمایید و انتخابات راس تاریخ مقرر برگزار شود با مهندسی صورت گرفته یکی از اطرافیان نزدیک داورزنی رییس آینده این فدراسیون خواهد شد و درب بر همین پاشنه خواهد چرخید.

جناب آقای هاشمی از جنابعالی به‌عنوان دادخواه ورزش استدعا می نمایم جهت تأیید پیشنهادات جلسه‌ای با تعدادی از والیبالی‌هایی که وابسته به داورزنی و فدراسیون فعلی نیستند برگزار تا مستنداتی از مهندسی انتخابات و بی کفایتی در اختیارتان قرار گیرد و به واقعیت موجود پی برده و شرایطی فراهم نمایید که انشاالله در والیبال خرد جمعی جایگزین تکروی های فردی گردد.

و من الله توفیق

فریدون الهامی
مربی بین المللی والیبال ، مدرس دانشگاه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا